Gå til innhold

FB: hvor lenge ligger en venneforespørsel gyldig

Gjest spørsmål i flere deler

Anbefalte innlegg

Det er mitt spørsmål.

En person har ikke svart på min henvendelse, som jeg sendte for over en måned siden. Denne personen har følgelig tilgang til hele min profil. Tror jeg.

Jeg har begrenset tilgang til vedkommendes profil enn så lenge.

Jeg kan vel ikke trekke tilbake denne venneforespørselen? Kan jeg blokkere personen, og dermed sette stopper for hans tilgang til min profil --> for så å oppheve blokkeringen, og at venneforespørselen da blir ikke-eksisterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annlovinda

Hvis dere ikke er venner så har heller ikke vedkommende tilgang til din profil, så sant du ikke har åpen profil.

Venneforespørselen gjelder til vedkommende har entengodtatt deg som venn eller ignorert deg. Du vil få melding om han godtar deg som venn, men ikke om han ignorerer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke er venner så har heller ikke vedkommende tilgang til din profil, så sant du ikke har åpen profil.

Venneforespørselen gjelder til vedkommende har entengodtatt deg som venn eller ignorert deg. Du vil få melding om han godtar deg som venn, men ikke om han ignorerer deg.

''Hvis dere ikke er venner så har heller ikke vedkommende tilgang til din profil, så sant du ikke har åpen profil.''

Er du sikker på dette? Jeg tror at profilen åpner seg, rettet kun mot den forespurte, i det en sender en venneforepørsel.

Vet du om blokkeringsteorien min fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trekke tilbake en venneforespørsel.

Gå inn på brukerinnstillinger - venner og der vil har du to valg: enten å katagorisere vennene og ved siden av står det et kryss. Trykker du på krysset blir venneforespørselen trukket tilbake:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedkommende får ikke tilgang til profilen din på fb omo du ikke likevel har en åpen profil. En venneforespørsel kan ligge på årsvis, tydeligvis. Jeg har en liggende, som jeg ikke har godtatt enda etter to år. Den det gjelder kan ikke komme inn på profilen min. Dette vet jeg, fordi jeg også har sendt forespørsel til en spanjol jeg kjenner, og vet han ikke er særlig aktiv enda på fb. Jeg kommer ikke inn på profilen hans heller, men det står "awaiting friend request" ved siden av navnet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ikke svar på spørsmålet ditt, men om vedkommende har avvist (ignorert) forespørselen din, får du vel ikke beskjed, og h*n vil vel heller ikke ha tilgang til profilen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...