Gå til innhold

Huffda! (facebook)


Gjest Nickløsheletia

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Det artige med facebook er å "se igjen" folk som fullstendig har gått i glemmeboka.

Det som ikke er fullt så artig er å konstatere at man begynner å bli gammel.

Fikk nettopp en venneforespørel fra ei som jeg skulle til å ignorere, da jeg kom til at jeg ikke kjente den "gamle dama"

I siste liten kom jeg til å se på enda et bilde av henne og fant ut at den "gamle dama" er like gammel som meg og gikk i paralellklassen min. *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletia

Ja, det er utrolig hvor mye dårligere gamle klassevenner holder seg enn det jeg gjør! ;-)

Ja, det er slik det er. Nemlig! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Hehe :)

For et par uker siden møtte jeg en gammel klassevenninne jeg ikke hadde sett på 24 år. Utrolig artig å se henne igjen! Hun hadde helt klart blitt eldre siden sist og det fikk meg jo til å tenke over at jeg har blitt tilsvarende eldre (selv om jeg innbiller meg at jeg ser likedan ut nå som når jeg var 16 *hehe*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Det der er et utrolig merkelig fenomen. Jeg husker mora mi sa det samme for 40 år siden.

Min svigermor sier det samme.

Hun er 77 år og reiser verden rundt, men ikke på pensjonistreiser, da alle der er så gamle, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigermor sier det samme.

Hun er 77 år og reiser verden rundt, men ikke på pensjonistreiser, da alle der er så gamle, he he.

Husker min svigerbestemor sa det samme da hun havna på pleiehjem "Her vil jeg ikke være, for det er fullt av gamle senile folk her" Hun var ganske dement sjøl på det tidspunktet, og nærmet seg 90...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forferdelig så gamle folk begynner å bli!

''Ja, det er forferdelig så gamle folk begynner å bli!''

Men samtidig har det aldri vært så mange unge freske folk i 40-åra før heller! :-)

Husker jeg tenkte da Stoltenbergs første regjering ble utnevnt at her var det jammen mange i sin beste alder:-) Året etter hadde n avis en artikkel i anledning at det var 20 år siden Gros "kvinneregjering", og de stilte opp damene "før" og "nå"...

Det var ganske sjokkerende å lese at f eks Kirsti Kolle Grøndal bare var et par-og-førr, og følgelig yngre i 1986 enn Jens & co var i 2005!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Kjenner meg igjen der, ja! Her er en lignende historie:

For en tid tilbake måtte jeg bytte tannlege og fant en jeg mente jeg hadde gått på skole sammen med, og bestilte time.

Da tannlegen kom ut i venterommet ble jeg skuffet. Denne eldre herren var nok ikke den kjekke gutten jeg husket. Da jeg satt i stolen spurte jeg likevel om han hadde gått på X skole. ”Jada”, var svaret. ”Jeg husker en ved samme navn i min klasse”, sa jeg, ”i klasse 7a”.

”Det var nok meg”, sa tannlegen, ”men hva underviste du i?”.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Guroen

Ja, det er utrolig hvor mye dårligere gamle klassevenner holder seg enn det jeg gjør! ;-)

Hvor gammel er du når dette "fenomenet" begynner å virke inn? Selv er jeg nemlig 35 år ung og føler faktisk jeg ser eldre ut enn mange på min egen alder. Da tenker jeg jeg ikke på klesstil o.l. Men ser at jeg rett og slett har flere linjer"rynker rundt øyne og panne enn mange andre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du når dette "fenomenet" begynner å virke inn? Selv er jeg nemlig 35 år ung og føler faktisk jeg ser eldre ut enn mange på min egen alder. Da tenker jeg jeg ikke på klesstil o.l. Men ser at jeg rett og slett har flere linjer"rynker rundt øyne og panne enn mange andre:(

''Men ser at jeg rett og slett har flere linjer"rynker rundt øyne og panne enn mange andre:(''

Tipper at du gransker ditt eget speilbilde både mer nøye og på kortere avstand - for ikke å snakke om med mer kritiske øyne - enn du gjør med andres ansikt...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du når dette "fenomenet" begynner å virke inn? Selv er jeg nemlig 35 år ung og føler faktisk jeg ser eldre ut enn mange på min egen alder. Da tenker jeg jeg ikke på klesstil o.l. Men ser at jeg rett og slett har flere linjer"rynker rundt øyne og panne enn mange andre:(

Jeg antar dette fenomenet slår inn når man blir så gammel at det er ren overlevelsesteknikk!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Guroen

''Men ser at jeg rett og slett har flere linjer"rynker rundt øyne og panne enn mange andre:(''

Tipper at du gransker ditt eget speilbilde både mer nøye og på kortere avstand - for ikke å snakke om med mer kritiske øyne - enn du gjør med andres ansikt...? :-)

Takk, ja får håpe det er sånn det henger sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Husker min svigerbestemor sa det samme da hun havna på pleiehjem "Her vil jeg ikke være, for det er fullt av gamle senile folk her" Hun var ganske dement sjøl på det tidspunktet, og nærmet seg 90...

He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...