Gjest lese bøker.... Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har aldri vært noe "leseløve", men har bestemt meg for å beynne å lese litt.. Har mange venner som leser en del og snakker mye om det. Er det noen her som har bøker som de anbefaler for en "nybegynner"? 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Kommer an på hva slags bøker du liker? "Øya" av Victoria Hislop er lettlest og godt likt. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2926848 -selv leser jeg gjerne barne- og ungdomsbøker i tillegg til voksenlitteratur. 0 Siter
Helmi Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Torgny Lindgren har skrevet mye fint. En mesterlig forfatter med lun humor 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Det kommer jo an på hva du vil lese om. Historiske romaner fra middelaldertiden? Fra 1800-tallet - førkrigstiden? Krim? Kjærlighetsromaner? Humor? En bok jeg har trykket til mitt hjerte er "Potensgiverne" av Karin Brunk Holmqvist - den er bare kjempesøt! ) 0 Siter
Helmi Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Det kommer jo an på hva du vil lese om. Historiske romaner fra middelaldertiden? Fra 1800-tallet - førkrigstiden? Krim? Kjærlighetsromaner? Humor? En bok jeg har trykket til mitt hjerte er "Potensgiverne" av Karin Brunk Holmqvist - den er bare kjempesøt! ) ''En bok jeg har trykket til mitt hjerte er "Potensgiverne" av Karin Brunk Holmqvist - den er bare kjempesøt!'' Jeg har akkurat lest den. Lettlest og grei. Og litt morsom, ja. Men den tok liksom aldri helt av, synes jeg... Men så hadde jeg rett før lest to av Torgny Lindgren - det er nok få som kan måle seg med ham når det fortellerkunsten... 0 Siter
Gjest Lesebær Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Halvbroren 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 ''En bok jeg har trykket til mitt hjerte er "Potensgiverne" av Karin Brunk Holmqvist - den er bare kjempesøt!'' Jeg har akkurat lest den. Lettlest og grei. Og litt morsom, ja. Men den tok liksom aldri helt av, synes jeg... Men så hadde jeg rett før lest to av Torgny Lindgren - det er nok få som kan måle seg med ham når det fortellerkunsten... Jeg elsket den. ) Følte at jeg satt i en stol i hjørnet av kjøkkenet og betraktet de to eldre søstrene der de levde sitt lille, rolige liv. ) 0 Siter
Liliaceae Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Kommer an på hva slags bøker du liker? "Øya" av Victoria Hislop er lettlest og godt likt. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2926848 -selv leser jeg gjerne barne- og ungdomsbøker i tillegg til voksenlitteratur. "Øya" er fin :-) Leste den nå nylig faktisk. 0 Siter
Helmi Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Kommer an på hva slags bøker du liker? "Øya" av Victoria Hislop er lettlest og godt likt. http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2926848 -selv leser jeg gjerne barne- og ungdomsbøker i tillegg til voksenlitteratur. Øya er en fantastisk vakker fortelling... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Øya er en fantastisk vakker fortelling... ''Øya er en fantastisk vakker fortelling... '' Jeg synse den var litt kjedelig. Bakgrunnen for historien var spennende, men jeg synes selve historien ble for klisjefylt og litt "dameromanaktig". Men lettlest og grei - absolutt. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 ''Øya er en fantastisk vakker fortelling... '' Jeg synse den var litt kjedelig. Bakgrunnen for historien var spennende, men jeg synes selve historien ble for klisjefylt og litt "dameromanaktig". Men lettlest og grei - absolutt. enig med deg, men trådstarter ville ha noe lettlest såvidt jeg skjønte... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 ''Øya er en fantastisk vakker fortelling... '' Jeg synse den var litt kjedelig. Bakgrunnen for historien var spennende, men jeg synes selve historien ble for klisjefylt og litt "dameromanaktig". Men lettlest og grei - absolutt. Helt enig. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Hvis du ikke har lest dem, er Beatles-trilogien til Lars Saabye Christensen en klassiker man bør få med seg. Liker du krim, er Unni Lindell lettlest, spennende og underholdene. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Du har fått anbefalt flere gode bøker, men flere av dem synes jeg kan være litt voldsomme for en "nybegynner". Vil anbefale bøker av f.eks. Sophie Kinsella, Marian Keyes eller Jane Green. Dette er såkalt "chick-lit" bøker som er underholdene, lettleste og med humor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.