Gå til innhold

Skuldersmerter

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har i flere år vært plaget med smerter i høyre skulder.Har vært gjennom hele apparatet med tabletter,fysioterapi og kortison flere ganger uten hjelp. Har nettopp vært gjennom kortisonbeh. med to kortis.sprøyter i løpet av 14 dgr. Fortsatt ingen bedring. Smertene er så intense at jeg blir kvalm når det er som verst.Verst er det forresten når jeg beveger armen bakover og/eller løfter den opp, samt når jeg ligger på høyre side.Pr idag arbeider jeg mye med PC, men dette har pågått i over 25 år, - altså lenge før Pc-alderen. Jeg er 50 år og har også diabetes. Hva skal man gjøre???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34372-skuldersmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Dersom man sliter med såkalt frossen skulder (betennelse i skulderens leddkapsel) vil plagene ofte gradvis forsvinne i løpet av 1-2 år. Hvis man derimot har en senebetennelse i skulderen og medikamentell behandling, avlastning og gradvis opptrening ikke fører fram, kan man ofte oppnå et godt resultat ved en operasjon hvor man gir senen bedre plass.

Jeg foreslår at du spør legen din hva som er årsaken til smertene, og hva du nå bør gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34372-skuldersmerter/#findComment-132959
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...