bollekinn Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har også begynt med sunnerelivsstil og gått ned nesten 4 kg på noen uker og nesten 20 cm i mål:-) Trimmer og spiser stortsett som anbefalt og føler meg fysisk og psykisk MYE bedre :-)) Men nå har jeg hatt en litt stor sprekk Spist mye sjokolade, hamburger, pommes-frites, you name it.... Er det helt normalt og gå på en sprekk...? Har veldig dårlig samvittighet og trenger å reise meg igjen... Noen trøstende ord eller gode råd? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Helt normalt med en sprekk. ) Men la sprekk være sprekk, legg den bak deg og gå videre med dine nye, sunne livsstil! ) *Klem* 0 Siter
frosken Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Du kan kun gjøre noe med nåtiden og fremtiden - ikke fortiden. Bortkastet energi å angre på at du overspiste. Start på dine gode vaner igjen og glem hele "sprekken" :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Gode råd har du fått. Ville bare si jeg synes du har vært flink, for jeg vet hvor vanskelig det er :-) Lykke til videre :-) 0 Siter
bollekinn Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Skrevet 4. mars 2010 Gode råd har du fått. Ville bare si jeg synes du har vært flink, for jeg vet hvor vanskelig det er :-) Lykke til videre :-) Tusen takk :-) 0 Siter
bollekinn Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Skrevet 4. mars 2010 Du kan kun gjøre noe med nåtiden og fremtiden - ikke fortiden. Bortkastet energi å angre på at du overspiste. Start på dine gode vaner igjen og glem hele "sprekken" :-) Så sant, så sant :-) Takk for svaret ditt! 0 Siter
bollekinn Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Skrevet 4. mars 2010 Helt normalt med en sprekk. ) Men la sprekk være sprekk, legg den bak deg og gå videre med dine nye, sunne livsstil! ) *Klem* Det skal jeg :-) Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.