Gå til innhold

NHD: Fise-mannen

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Før i tiden hadde det vært en sikker F65.

Muligens har politikerne bestemt at også dette er normalt. Jeg har sluttet å følge med på nettopp det.

Gjest Oppgitta
Skrevet

Muligens har politikerne bestemt at også dette er normalt. Jeg har sluttet å følge med på nettopp det.

Det er da ikke normalt å gå rundt omkring og be fremmede damer om å fise på en?

Gjest Oppgitta
Skrevet

Mitt spørsmål: har han gjort noe ulovlig?

Hmmm, hvis jeg kan svare så vil jeg si at det er på grensen.

Gjest Nerda
Skrevet

Hvilken diagnose refererer du til med den koden?

Ellers vil jeg si at det der virker skikkelig tåpelig!! Like at folk fiser... Æsj...

Gjest ginnieuyt
Skrevet

Det er da ikke normalt å gå rundt omkring og be fremmede damer om å fise på en?

Mye som verken er normalt eller vanlig, men heller ikke kvalifiserer for noen diagnose.

Jeg mener det er unormalt og uvanlig å gå i slipperser og grilldress på kjøpesenter, men mener ikke at folk som gjør det trenger behandling, for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...