Gjest Oppgitta Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Hvilken diagnose ville du ha gitt han? Politiet jakter på fis-mann: http://www.adressa.no/nyheter/kuriosa/article1452847.ece 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Før i tiden hadde det vært en sikker F65. Muligens har politikerne bestemt at også dette er normalt. Jeg har sluttet å følge med på nettopp det. 0 Siter
Gjest Oppgitta Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Før i tiden hadde det vært en sikker F65. Muligens har politikerne bestemt at også dette er normalt. Jeg har sluttet å følge med på nettopp det. Det er da ikke normalt å gå rundt omkring og be fremmede damer om å fise på en? 0 Siter
Gjest Oppgitta Skrevet 3. mars 2010 Skrevet 3. mars 2010 Mitt spørsmål: har han gjort noe ulovlig? Hmmm, hvis jeg kan svare så vil jeg si at det er på grensen. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Før i tiden hadde det vært en sikker F65. Muligens har politikerne bestemt at også dette er normalt. Jeg har sluttet å følge med på nettopp det. Hvilken diagnose refererer du til med den koden? Ellers vil jeg si at det der virker skikkelig tåpelig!! Like at folk fiser... Æsj... 0 Siter
Gjest ginnieuyt Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Det er da ikke normalt å gå rundt omkring og be fremmede damer om å fise på en? Mye som verken er normalt eller vanlig, men heller ikke kvalifiserer for noen diagnose. Jeg mener det er unormalt og uvanlig å gå i slipperser og grilldress på kjøpesenter, men mener ikke at folk som gjør det trenger behandling, for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.