Gjest sjokoladeplaten Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg er bare SÅ fornøyd. Vel er min eks lei seg, frustrert og nekter å lage samværsavtale om barna. MEN: om dere husker meg fra tidligere innlegg, så har jeg altså slitt veldig med min psykisk syke, kontrollerende og sjalu eks, min skyldfølelse og i det hele tatt et veldig vondt brudd for ett år siden. Nå har vi endelig fått solgt leiligheten vår, og jeg er stormende forelsket i en utrolig snill og søt mann :-) Jeg har ikke vært så glad på maaaaange år, endelig har jeg masse glede i livet mitt, barna virker fornøyde og vel har jeg mye å gjøre, ting er slitsomme i blant, men det er INGENTING mot alt jeg har vært igjennom de siste årene. Jeg jobber mer enn 100 %, og har alt ansvar for barna mine og alt de skal på fritiden, på skolen osv. Jeg river meg noenganger i håret fordi jeg må stresse rundt og få all logistikken med barna til å gå opp. likevel er jeg kjempefornøyd, endelig kan jeg senke skuldrene psykisk! Jeg vet med 100 % sikkerhet at jeg har tatt de riktige valgene mht til meg selv og barna, og jeg har det godt! Nå er det boligjakt fremover, og vi får nok dårligere råd og mindre plass, men det spiller ingen rolle. Og kjæresten min er så grei og god, omtenksom og ordentlig, og jeg koser meg sammen med barna mine uten den usikkerheten som jeg alltid hadde før om hvilket humør/tilstand farens dere er i. Tusen takk for alle tilbakemeldinger jeg har fått her på dol da jeg hadde det vanskelig! Så håper jeg at faren til barna mine får tilbake overskuddet til å være far etterhvert. I tillegg går det mot sol, varme og lysere dager. nå føler jeg på oppturen, ting kan ikke bli værre enn det var; bare bedre. Ha en strålende dag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Så godt å høre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hyggelig lesning! Ha en strålende dag du også;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Så herlig!!!! )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Så bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Flott å høre. Lykke til videre. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette var jammen hyggelig lesning! Håper dere får på plass en samværsavtale til slutt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
100%ull Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Godt å høre at det går så bra... Dette har du virkelig fortjent =) Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Så hyggelig å høre. Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette var det skikkelig artig å lese. Nyt dagene med unger og kjæreste! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Fint å høre - håper det varer. Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så utolig koselig å lese! ) Ønsker deg alt godt fremover.. Håper eksmannen din samarbeider etterhvert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så flott å høre! :-) Det der innlegget burde henges opp på veggen sånn at man kan ta en kikk og se at umulige og fæle tider kan snu! At ting kan bli godt, selv om man ikke kan se noen utvei. Og ikke bare i fantasihistorier, men i virkeligheten. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så utrolig koselig å lese innlegget ditt, sjokoladeplaten! Ønsker deg fortsatt masse godt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Så flott! Det er så fint å se sånne innlegg her inne også, ikke bare problemene til folk men også hvordan det løser seg så folk kommer videre i livet :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kjrmpeglad på din vegne :-) Lykke til videre med et godt liv :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjokoladeplaten Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Takk, alle sammen! Dere har vært en god støtte for meg i en tid da jeg ikke hadde så mange å prate med om alle vanskelighetene. I helgen er også barna sammen med faren sin, noe jeg setter stor pris på for deres del. Håper vi får til en ordning med annenhver helg i hvert fall. Nå savner jeg kjæresten min, men heldigvis ser jeg han i morgen. Takk fordi dere er så snille og har så mange gode råd ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.