Gå til innhold

Kvinner


Gjest Kvinnesyn

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinnesyn

For meg er ikke kvinner et levende individ, men en gjenstand som er til for å tilfredstille mannen sine behov. Jeg hører at folk kan bli provosert over slike holdninger, men det er for meg totalt uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest willow (trying on some irony)

Menn er en gruppe egoistiske snøftevesen. De duger kanskje til å skifte et jul eller fikse et håndtak som ikke lenger sitter fast i døra, men det er alt. Jeg har hørt at menn ikke lar seg provosere av slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er en gruppe egoistiske snøftevesen. De duger kanskje til å skifte et jul eller fikse et håndtak som ikke lenger sitter fast i døra, men det er alt. Jeg har hørt at menn ikke lar seg provosere av slikt.

Et jul?

:skremt:

;-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et jul?

:skremt:

;-)

Med vennlig hilsen

oh. SKJEMMES!. det må være fordi dette er så dumt at jeg skriver dumt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flaggdagen

Jeg er ikke singel, men har ei dum merr uten hjerne.

Stakkars underdanige kvinne som er sammen med deg. Jeg håper hun greier å bryte ut av forholdet snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vancouver

Jeg er ikke singel, men har ei dum merr uten hjerne.

Hvorfor slår du ikke opp med henne....

finn deg en dame du kan prate med, så vil du finne ut at kvinner kan brukes til mer enn en ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Og likevel hevder du det er kjæresten din som er den dumme? ;)

Du burde ha skrevet at det ikke var akseptabelt, aktuelt eller at det er forunderlig.

Ikke at det er uforståelig, da trekker du deg selv ned mer enn du gjør med kvinnen. Men bedre lykke til neste gang du drar et stunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel hevder du det er kjæresten din som er den dumme? ;)

Du burde ha skrevet at det ikke var akseptabelt, aktuelt eller at det er forunderlig.

Ikke at det er uforståelig, da trekker du deg selv ned mer enn du gjør med kvinnen. Men bedre lykke til neste gang du drar et stunt :)

Man må kanskje være dum for å være kjæreste med en slik en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg er ikke singel, men har ei dum merr uten hjerne.

Ganske forståelig at du ikke kan få noe bedre enn dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...