Gå til innhold

Om du hadde vunnet 31 millioner

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• morsan

5

• mariaflyfly

2

• Katt-ja

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest De penga
Skrevet

BMW X5

Ikke en SUV da! Hvorfor ikke en Skoda Superb?

brilleslangen
Skrevet

vet ikke, men den skulle hatt bakdører(det har ikke bilen jeg har nå) og så skulle det vært ratt med varmetråder...så man slipper å fryse fingrene av seg når det er kaldt ute..

Gjest De penga
Skrevet

vet ikke, men den skulle hatt bakdører(det har ikke bilen jeg har nå) og så skulle det vært ratt med varmetråder...så man slipper å fryse fingrene av seg når det er kaldt ute..

Ratt med varmetråder. Har aldri hørt om en slik ting før. Høres deilig ut! :)

Gjest De penga
Skrevet

En toyota Avensis.

Godt valg. Fin bil! :)

Gjest majas mamma
Skrevet

Ikke en SUV da! Hvorfor ikke en Skoda Superb?

For det første er BMW X5 "råtøff", men dessverre litt utenfor min økonomiske yteevne akkurat nå. Skoda superb Eleganse er en bil vi har sett på. og prøvekjørt, og kommer nok med i betraktningen når vi skal kjøpe ny bil neste gang. Men hvis jeg ikke tenkte å tenke på pengene, da blir det en X5, definitivt. Og så kanskje en liten snerten cabriolet ved siden av, sånn bare for moro skyld. Men da vet jeg ikke helt hva jeg skulle valgt for det er mange fine der.

Gjest Ble nysgjerrig
Skrevet

Var 31 mill hovedgevinsten i Viking Lotto i går kanskje??

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ikke så nøye hvilket merke, men en bil med automatgir og firhjulsdrift. Den skal være rød, og ha lyst skinninteriør. Dessuten stash av typen GPS, cruisecontroll, Varme i seter og ratt, automatisk innstilling av seter, god plass til passasjerer, koppeholder og sikkert mer som jeg ikke kommer på i farten :)

Skrevet

En toyota Avensis.

En Toyota med viktig ekstrautstyr, kanskje? Bremser f.eks.

;-)

Skrevet

Ikke noen spesielt fin bil, tror jeg.

Men hadde nok funnet måter å "bruke" pengene på uansett.

Skrevet

Elbil, kanskje?

Har nok biler. Men med 31 mill hadde vi kanskje fornyet den nyeste av de gamle bilene vi har - de eldste hadde vi nok beholdt uansett. Men bil er ikke det første jeg ville brukt penger på.

Skrevet

Jeg vet ikke om den finnes, men den skulle vært hybrid (mellom elbatteri og vanlig motor) og hatt firehjulstrekk jeg kunne bruke ved behov.

Gjerne også noen sensorer og spesialfunksjoner for lukeparkering.

Og masse bagasjeplass, slik som vår nåværende bil.

Skrevet

Jeg hadde nok kjøpt en fin 4-hjulstrekker SUV (kanskje den BMW'n som er toppmodell nå - husker ikke typebetegnelsen) til langturer og en elbil/hybrid tillegg til småturene.

Skrevet

Det ville nok blitt en helt ny Toyota, firehjulstrekker. Nydelige biler å kjøre!

Ville forøvrig betalt ned all gjeld både til meg selv og familien, og deretter tatt med alle sammen på en herlig sydenferie.

Skrevet

Den nye toyota avensis med alt av ekstrautstyr og automatgir :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Om jeg hadde vunnet 31 millioner ville ikke bil være det første jeg tenkte på, nei!

Har allerede planer om å bytte ut min 10 år gamle bil i noe nyere, men tror ikke 31 mill. ville endre på det faktum at jeg fortsatt ønsker en liten, praktisk og "barnevennlig" ekstrabil. Men kanskje jeg ville kjøpe kliss ny i stedet for et par år gammel, slik jeg har tenkt.

Gjest queque
Skrevet

Bil hadde ikke vært i mine tanker. Ny bolig derimot. Jeg har nemlig fått en j' varmepumpe som nærmeste nabo!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...