Gjest homeandaway Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Hvem er denne Shane som Sam hadde vitnet mot? og hvem av de folka i serien har ikke en slektning de ikke har visst om? 0 Siter
Line Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Sally fikk plutselig en bror som dukket opp, som hun hadde fortrengt og glemt, men det er ei stund siden. Shane er jeg ikke helt sikker på hvem er... men det ligger spoilere på nettet! Jeg har fulgt med en del det siste året, men før det har det gått i rykk og napp. Synes det er spennende, jeg 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Shane var Sams mann (nå eksmann) som ikke var helt god. Det er Alf og Morag Stewart som plutselig har funnet sin ukjente søster - Coleen... 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Sally fikk plutselig en bror som dukket opp, som hun hadde fortrengt og glemt, men det er ei stund siden. Shane er jeg ikke helt sikker på hvem er... men det ligger spoilere på nettet! Jeg har fulgt med en del det siste året, men før det har det gått i rykk og napp. Synes det er spennende, jeg ...og Alf og Morag har funnet sin søster... 0 Siter
Gjest homeandaway Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 Shane var Sams mann (nå eksmann) som ikke var helt god. Det er Alf og Morag Stewart som plutselig har funnet sin ukjente søster - Coleen... ''Det er Alf og Morag Stewart som plutselig har funnet sin ukjente søster - Coleen...'' Var ikke hun tanta deres da? 0 Siter
Line Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 ...og Alf og Morag har funnet sin søster... Aha... takk for oppdateringen! 0 Siter
Bookworm Skrevet 4. mars 2010 Skrevet 4. mars 2010 ''Det er Alf og Morag Stewart som plutselig har funnet sin ukjente søster - Coleen...'' Var ikke hun tanta deres da? Nei, søstera deres, hun kalte seg "autnie Colleen" til Martha... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.