Gå til innhold

Hvor ofte


Gjest kvinne 40, ute og sykkler?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne 40, ute og sykkler?

snakker dere med kjæresten på telefon.. Hvor ofte sender han sms uoppfordret og hvor ofte ringer han uoppforderet?

Husker han avtalene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lina87

Min kjæreste er elendig på sånt og det tok en god stund før jeg skjønte at han var glad i meg selv om han sjeldent ringte eller sendte sms uoppfordret.

Ikke er han særlig flink når det gjelder avtaler heller desverre.

Ser derimot at han er slik mot alle, både familie og venner, så jeg tar det ikke personlig lengre. Men irriterer meg fortsatt ofte over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen telefonsnakker så det er veldig sjeldent jeg ringer, man han er ganske flink til å ringe meg. :o) For tiden har han jobbet mye overtid og for et par dager siden ringte han meg 3 ganger på en ettermiddag - for å sjekke at jeg hadde kommet vel hjem til ham, at jeg hadde fått fyr på vedovnen og at jeg visste hvor jeg fant ved dersom vedhaugen i garasjen var tom - og senere fordi han var innom sin far på vei hjem og måtte hjelpe ham med noe så han ble enda senere enn tidligere nevnt. :o)

Vi sender sms minst hver kveld for å si god natt om vi ikke er sammen. Jeg er vel flinkere enn ham til å sende sms, men han er mye flinkere enn meg til å ringe. :o) Avtaler husker han som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære mann pendler, så vi snakkes på telefonen 1-2 ganger hver dag. Vi sender SMS sikkert 3-4 ganger om dagen. Han er veldig flink til å holde avtaler, og er helt klart til å stole på.

Han er ingen telefonskravler, så telefonsamtalene våre er sjelden langvarige. Men siden vi ikke kan snakkkes ansikt til ansikt hver dag, er det veldig godt å høre stemmen hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er samboere, så vi har ikke behov for å snakke på telefon veldig ofte. Men han sender ofte noen SMS'er i løpet av dagen for å gi praktiske beskjeder, si han elsker meg eller bare flørte litt. Jeg gjør det samme.

Han glemmer ikke avtalene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi bodd sammen i 2 år da, men kan svare fra før vi flyttet sammen.. Da sendte han mange meldinger om dagen, enten for å si han savnet meg, var glad i meg eller spørsmål om å besøke meg. Vi snakkes sammen på telefon de dagene vi ikke møttes. Vi var veldig forelsket da.. :)

Hvis han er borte på jobbreise nå får jeg vel tre meldinger eller mer om dagen + at vi snakkes på telefon hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi er samboere, så vi skriver vel egentlig bare sms og ringer når vi er på jobb, eller andre ting.. det er vel jeg som skriver mest.

Han er ganske flink til å huske på avtaler..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har et slags avtandsforhold, vi bor 1,5 time i bil fra hverandre, og har barn på hver vår kant. Derfor sees vi ikke så ofte, men vi prater sammen hver dag. De dagene vi ikke prater sammen, har vi hyppig sms-kontakt. Han sender meg ofte søte sms'er med mange godord. Ofte sender vi natta-sms'er til hvernandre. Når vi prates i telefonen kan vi ofte prate sammen i over en time....og av og til prater vi sammen flere ganger om dagen også...

Når det er sagt: vi er nyforelsket, har kjent han i ca 4 mnd.

Han er selvsagt verdens beste, og å glemme avtaler er ikke et tema engang ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...