mrxx Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 http://www.dagbladet.no/2010/03/05/nyheter/drap/utenriks/10708092/ Jeg lurer på hvor dum det er lov å være. 0 Siter
Colette Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det samme lurte jeg på...Ble han ikke avbildet da han tittet ut av rommet hennes? Og har han ikke tilstått? 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 Det samme lurte jeg på...Ble han ikke avbildet da han tittet ut av rommet hennes? Og har han ikke tilstått? Det har i alle fall blitt sagt at han har tilstått. Men uansett, med hans bakgrunn er det svært naivt og si at han ikke er i stand til å drepe en kvinne. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 Advokaten gjør bare jobben sin. Nja, jeg skjønner jo at de skal forsvare han, men å gå ut og si at han ikke er i stand til å drepe en kvinne med hans bakgrunn blir rett og slett dumt. Det er stor forskjell på slike uttalelser og gjøre jobben sin som forsvarer. 0 Siter
nick Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Nja, jeg skjønner jo at de skal forsvare han, men å gå ut og si at han ikke er i stand til å drepe en kvinne med hans bakgrunn blir rett og slett dumt. Det er stor forskjell på slike uttalelser og gjøre jobben sin som forsvarer. Det jævligste er at hun antyder at det var et forhold mellom de to. Hun tenker lite på hvordan dette påvirker de etterlatte. Møkkakjerring! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Det jævligste er at hun antyder at det var et forhold mellom de to. Hun tenker lite på hvordan dette påvirker de etterlatte. Møkkakjerring! Jeg leste det samme, og det falt meg faktisk ikke inn en gang at hun antydet at de hadde et forhold - såpass absurd forekom den teorien meg... Men enig at det var sjofelt å si noe som _kunne_ tydes sånn. 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Skrevet 5. mars 2010 Det jævligste er at hun antyder at det var et forhold mellom de to. Hun tenker lite på hvordan dette påvirker de etterlatte. Møkkakjerring! Ja, faktisk kan det også tolkes slik uten at jeg så det med en gang. Utrolig stygt gjort ovenfor de etterlatte. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Ja, faktisk kan det også tolkes slik uten at jeg så det med en gang. Utrolig stygt gjort ovenfor de etterlatte. Grattis med dagen;) 0 Siter
Nikki Skrevet 6. mars 2010 Skrevet 6. mars 2010 Advokaten gjør bare jobben sin. Nei her syns jeg faktisk ikke advokaten gjør jobben sin. Det er et grunnleggende prinsipp å ikke være noe sannhetsvitne eller identifisere seg med sin klient. Her kan det synes som hun har et noe for nært forhold til klienten sin, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.