Gå til innhold

Jeg tror...

lille my31

Anbefalte innlegg

at denne gang kanskje vi har klart det! :)

Vet at det er veldig vanlig å ha vondt i magen slik som man har når man venter mensen.

Dere andre som også har hatt "mensenvondt" i magen når dere har blitt gravide, hvor lenge hadde dere det? Går og sier til meg selv hele tiden at nå kommer mensen fordi det kjennes slik ut og jeg vil ikke bli så skuffet hvis den kommer, men 5 dager på overtid nå, altså! Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 dager på overtid og så har du ikke testet?!?`:o)

Hehe... jeg har time hos gynekolog (årlig kontroll) til fredagen så jeg har bestemt meg for å ikke teste før det. :)

Men du vet ikke noe om hvor lenge disse mensen-smertene pleier å vare? Blir liksom til at man går å venter på mensen hele tiden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg har time hos gynekolog (årlig kontroll) til fredagen så jeg har bestemt meg for å ikke teste før det. :)

Men du vet ikke noe om hvor lenge disse mensen-smertene pleier å vare? Blir liksom til at man går å venter på mensen hele tiden. :P

''Men du vet ikke noe om hvor lenge disse mensen-smertene pleier å vare?''

Aner ikke. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! :o) jeg hadde menssmurringer noen uker da jeg var gravid.. så kom det dan nog vann, pluss stikkinger i lysken. Du får si hvordan det gikk på gu da. :o) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var gravid for første gang, trodde jeg mensen skulle komme "hvert øyeblikk" i to uker.

Den gangen (over 20 år siden) var det litt mer omstendelig å teste, og jeg er ikke sånn ekstremt regelmessig, så jeg utsatte testen siden det virket som om alt var som det pleide. Nå har ikke jeg spesielt tydelige menssymptomer hver gang, men jeg kjente ikke noe annet (som tydet på graviditet) heller.

Hadde ikke mensen uteblitt, tror jeg det hadde tatt laaang tid før jeg hadde oppfattet at jeg var gravid, alle tre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var gravid for første gang, trodde jeg mensen skulle komme "hvert øyeblikk" i to uker.

Den gangen (over 20 år siden) var det litt mer omstendelig å teste, og jeg er ikke sånn ekstremt regelmessig, så jeg utsatte testen siden det virket som om alt var som det pleide. Nå har ikke jeg spesielt tydelige menssymptomer hver gang, men jeg kjente ikke noe annet (som tydet på graviditet) heller.

Hadde ikke mensen uteblitt, tror jeg det hadde tatt laaang tid før jeg hadde oppfattet at jeg var gravid, alle tre gangene.

Ok. Må vel ha gått snart to uker med disse "murringene" nå, vel. Jeg får gi det til over helga, men hvis ikke mensen har kommet før mandag så tror jeg faktisk på at vi har lykkes! :)

Uansett får jeg vite 100 % sikkert neste fredag hos gynekologen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Må vel ha gått snart to uker med disse "murringene" nå, vel. Jeg får gi det til over helga, men hvis ikke mensen har kommet før mandag så tror jeg faktisk på at vi har lykkes! :)

Hvorfor tar du ikke bare en test? Det er samme type test som gynekologen kommer til å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! :o) jeg hadde menssmurringer noen uker da jeg var gravid.. så kom det dan nog vann, pluss stikkinger i lysken. Du får si hvordan det gikk på gu da. :o) Lykke til!

Stikking i lysken har jeg også hatt! Oi,oi, nå begynner jeg virkelig å tro her! :D

Får vite 100 % sikkert hos gynekologen fredag, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tar du ikke bare en test? Det er samme type test som gynekologen kommer til å bruke.

Hehe... hadde nok gjort det hvis jeg ikke skulle til gynekologen, men nå har jeg bestemt meg for å vente i spenning fram til det. Kroppen min har lurt meg før og da var jeg også 5 dager på overtid så jeg skal være tålmodig denne gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...