lille my31 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 at denne gang kanskje vi har klart det! Vet at det er veldig vanlig å ha vondt i magen slik som man har når man venter mensen. Dere andre som også har hatt "mensenvondt" i magen når dere har blitt gravide, hvor lenge hadde dere det? Går og sier til meg selv hele tiden at nå kommer mensen fordi det kjennes slik ut og jeg vil ikke bli så skuffet hvis den kommer, men 5 dager på overtid nå, altså! Krysser fingrene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 5 dager på overtid og så har du ikke testet?!?`) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my31 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 5 dager på overtid og så har du ikke testet?!?`) Hehe... jeg har time hos gynekolog (årlig kontroll) til fredagen så jeg har bestemt meg for å ikke teste før det. Men du vet ikke noe om hvor lenge disse mensen-smertene pleier å vare? Blir liksom til at man går å venter på mensen hele tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hehe... jeg har time hos gynekolog (årlig kontroll) til fredagen så jeg har bestemt meg for å ikke teste før det. Men du vet ikke noe om hvor lenge disse mensen-smertene pleier å vare? Blir liksom til at man går å venter på mensen hele tiden. ''Men du vet ikke noe om hvor lenge disse mensen-smertene pleier å vare?'' Aner ikke. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Oi så spennende! ) jeg hadde menssmurringer noen uker da jeg var gravid.. så kom det dan nog vann, pluss stikkinger i lysken. Du får si hvordan det gikk på gu da. ) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hehe... jeg har time hos gynekolog (årlig kontroll) til fredagen så jeg har bestemt meg for å ikke teste før det. Men du vet ikke noe om hvor lenge disse mensen-smertene pleier å vare? Blir liksom til at man går å venter på mensen hele tiden. Da jeg var gravid for første gang, trodde jeg mensen skulle komme "hvert øyeblikk" i to uker. Den gangen (over 20 år siden) var det litt mer omstendelig å teste, og jeg er ikke sånn ekstremt regelmessig, så jeg utsatte testen siden det virket som om alt var som det pleide. Nå har ikke jeg spesielt tydelige menssymptomer hver gang, men jeg kjente ikke noe annet (som tydet på graviditet) heller. Hadde ikke mensen uteblitt, tror jeg det hadde tatt laaang tid før jeg hadde oppfattet at jeg var gravid, alle tre gangene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my31 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Da jeg var gravid for første gang, trodde jeg mensen skulle komme "hvert øyeblikk" i to uker. Den gangen (over 20 år siden) var det litt mer omstendelig å teste, og jeg er ikke sånn ekstremt regelmessig, så jeg utsatte testen siden det virket som om alt var som det pleide. Nå har ikke jeg spesielt tydelige menssymptomer hver gang, men jeg kjente ikke noe annet (som tydet på graviditet) heller. Hadde ikke mensen uteblitt, tror jeg det hadde tatt laaang tid før jeg hadde oppfattet at jeg var gravid, alle tre gangene. Ok. Må vel ha gått snart to uker med disse "murringene" nå, vel. Jeg får gi det til over helga, men hvis ikke mensen har kommet før mandag så tror jeg faktisk på at vi har lykkes! Uansett får jeg vite 100 % sikkert neste fredag hos gynekologen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ok. Må vel ha gått snart to uker med disse "murringene" nå, vel. Jeg får gi det til over helga, men hvis ikke mensen har kommet før mandag så tror jeg faktisk på at vi har lykkes! Uansett får jeg vite 100 % sikkert neste fredag hos gynekologen! Hvorfor tar du ikke bare en test? Det er samme type test som gynekologen kommer til å bruke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my31 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Oi så spennende! ) jeg hadde menssmurringer noen uker da jeg var gravid.. så kom det dan nog vann, pluss stikkinger i lysken. Du får si hvordan det gikk på gu da. ) Lykke til! Stikking i lysken har jeg også hatt! Oi,oi, nå begynner jeg virkelig å tro her! Får vite 100 % sikkert hos gynekologen fredag, da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ok. Må vel ha gått snart to uker med disse "murringene" nå, vel. Jeg får gi det til over helga, men hvis ikke mensen har kommet før mandag så tror jeg faktisk på at vi har lykkes! Uansett får jeg vite 100 % sikkert neste fredag hos gynekologen! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my31 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Lykke til! Tusen takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille my31 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Hvorfor tar du ikke bare en test? Det er samme type test som gynekologen kommer til å bruke. Hehe... hadde nok gjort det hvis jeg ikke skulle til gynekologen, men nå har jeg bestemt meg for å vente i spenning fram til det. Kroppen min har lurt meg før og da var jeg også 5 dager på overtid så jeg skal være tålmodig denne gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.