Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

11

• Axcia

10

• morsan

9

• Lillemus

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest høstløv

Jeg tror muligens denne personen er aktiv på DOL, så det burde kanskje vurderes før man kommenterer.

Ja, faktisk så husker jeg at en eller annen annonserte opptredenen sin her på DOL for noen uker siden. Hun lurte på hvordan det ville være å bli rikskjendis.

Men det gjør ikke resultatet penere av den grunn.

Ja, faktisk så husker jeg at en eller annen annonserte opptredenen sin her på DOL for noen uker siden. Hun lurte på hvordan det ville være å bli rikskjendis.

Men det gjør ikke resultatet penere av den grunn.

Nei, men så kan man i alle fall holde seg for god til å være så alt for krass, tenkte jeg. Om man ikke ønsker å såre :)

Annonse

Jeg tror muligens denne personen er aktiv på DOL, så det burde kanskje vurderes før man kommenterer.

Vel - når man stiller opp på den måten der (med det enormt synlige truseinnlegget!) så må man regne med å få kommentarer som ikke nødvendigvis er overveiende positive...

Vel - når man stiller opp på den måten der (med det enormt synlige truseinnlegget!) så må man regne med å få kommentarer som ikke nødvendigvis er overveiende positive...

Det var ingen moralsk pekefinger, det var bare en advarsel til de som ønsker å ta hensyn til slikt :)

Annonse

Gjest fjerne meg

Altså, det er vel ikke er truseinnlegg, men noe som dekker det mest intime. Det er mulig jeg er helt fjern, men jeg tro altså det er meningen at det skal være slik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...