Gjest lille pingvin Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Da jeg sluttet hos psykologen sa han at dersom det ble vanskelig når jeg sluttet kunne jeg ta direkte kontakt. Kan jeg gjøre det selv om det er to år siden? 0 Siter
Gjest kinelle Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Hvis du med kontakt mener å kontakte han på arbeidsstedet så synes jeg fint du kan kontakte han igjen. Har han kapasitet så har han kapasitet. Men du trenger sikkert en ny henvisning fra fastlegen din hvis du skal begynne hos han igjen. 0 Siter
Gjest lille pingvin Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Hvis du med kontakt mener å kontakte han på arbeidsstedet så synes jeg fint du kan kontakte han igjen. Har han kapasitet så har han kapasitet. Men du trenger sikkert en ny henvisning fra fastlegen din hvis du skal begynne hos han igjen. Ja, selvfølgelig på arbeidsplassen! Jeg vet liksom ikke om kontoret er villig til å sette meg over. Jeg har ikke direkte nummer lenger. 0 Siter
Gjest kinelle Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 Ja, selvfølgelig på arbeidsplassen! Jeg vet liksom ikke om kontoret er villig til å sette meg over. Jeg har ikke direkte nummer lenger. Bare si det du skrev her om at han har sagt at du kan ta kontakt. Nå er det gått to år siden du gikk hos han, du har klart deg uten terapeut men at du nå føler behov for psykolog igjen. 0 Siter
Gjest Nilje Skrevet 5. mars 2010 Skrevet 5. mars 2010 ja det kan du gjøre. kanskje du kan be om epostadressen, så du kan skrive om hvordan du har hatt det siden sist? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.