Gå til innhold

spørsmål om AD medisiner (SSRI)

Anbefalte innlegg

Gjest gullfuglen

Har hørt at ved kort varighet på behandling med AD så er det større sjanse for tilbakefall, stemmer dette?

Er det da slik at depresjonen kommer snikende litt over tid etter seponering eller vil en bare gå tilbake til den samme sinnstilstanden man var i før man startet med medesinene?

Har lyst til å slutte å ta AD (gått på det i 4 mnd) da jeg blir veldig trett og sliten på grunn av dem og så er jeg blitt "flatere" følelsesmessig, noe jeg ikke ønsker å være lenger. I tilegg så er jeg livredd for at noen i min omgangskrets og familie skal finne ut at jeg bruker AD, da jeg ser på det som et personlig nederlag å måtte ty til dette for å klare å fungere.... Skal innrømme at jeg har hatt hjelp av disse da jeg var veldig langt nede på slutten av fjoråret, men føler meg så ovenpå nå at jeg kan tenke meg å slutte med dem for å bli kvitt de "bivirkningene" jeg har... Noen som har erfaring/tanker på om dette er for tidlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343850-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-ad-medisiner-ssri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...