Gå til innhold

Spiseforstyrrelse


Gjest argh!

Anbefalte innlegg

Gjest argh!

Er dette en form for spisefortyrrelse?: Jeg er veldig opptatt av mat,planlegger alltid måltider,hele tiden.sitter jeg å spiser tenker jeg på hva jeg skal spise neste gang og tenker gjennom hva som kan være sunnest mulig.Spiser jeg ikke det jeg hadde planlagt blir jeg sur på meg selv.Har en tendes til å overspise en del men trener mye så er ikke overvektig.Skal jeg ut å spise blir jeg stressa om denne plassen ikke har noe som jeg vil kalle for veldig sunt og fettfritt,Har følelsen av at ansiktet og kroppen "hovner opp" hver gang jeg spiser og må sjekke meg i speilet fler ganger for å se om dette stemmer.Får forferdelig dårlig samvittiget om jeg spiser noe usunt og misunner andre som kan nyte en sjokolade f.eks uten å ha i bakhodet at nå må man "straffes" ,enten trene mye hardere og av og til tanker om å gå å kaste opp(selvom jeg ikke gjør det).I selskaper og lignende småspiser jeg,men kaster i meg masse når ingen andre ser det.Koser meg rett og slett ikke med maten,og det blir nesten en besettelse.Får høre at jeg overhodet ikke er tykk,men dette stemmer ikke i hodet mitt.Jeg rett og slett hater kroppen min,og går rundt å sammenligner meg konstant med andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...