Gå til innhold

knoting


Gjest vilhalidenskap

Anbefalte innlegg

Gjest vilhalidenskap

Jeg har møtt en helt fantastisk mann på alle måter, en jeg virkelig vil dele resten av livet med... Så kommer det til ett problem, noe jeg gjærne vil ha råd om. Sexen fungerer ikke i den forstand, at det blir bare knoting, (vi har begge en lang sexuell erfaring bak oss og er over 30) det er ikke det at noen av oss er dårlig i senga, hver for oss.. Men sammen skaper det problemer, først så var det at når vi kom til det punktet å skulle ha sex så begynnte han med litt sånn barne stemme å tulle snakke/kysse å si åååå se så kåt du er, å nå gjør du deg til osv osv som tok helt lysta vekk, fikk snakket om det, men så kommer det til sexen enten må jeg ligge med hodet ned fordi han syns han har morra ånde, ok puss tenna sier jeg for å ligge trykkt nedi en madrass er uaktuellt for meg... så må jeg ligge sånn å sånn, ha beina der ikke stramme det beinet, hode der, ikke ri for da blir det for kaldt, så blir det for varmt så dyna ristes opp og ned, så det ender jo med at jeg blir helt slått ut å orker ikke mere.. Noe som igjen tar bort den selvtilitten jeg hadde når det kom til sex. Tar ikke intiativet til sex heller, for man føler at alt man gjør er feil.Jeg har vel vært mere vant til lidenskap, der man kaster seg over hverandre og driter i tid å sted spesiellt i begynnelsen av ett forhold (den første gangen vi hadde sex var kjempe deilig å den beste jeg har hatt,så lidenskapelig å deilig) ... men så har dette holdt på sånn i over 2 mnd. vi er ikke sammen hver dag, mest i helgene for han bor ett stykke unna. Hvordan kommer man over en slik ond sirkel? vil det la seg fikse? Er virkelig instilt på å prøve alt for denne mannen er virkelig verdt det. Kjempe takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bør kanskje ikke skrive dette her:

Hvis du virkelig har lyst til å få det bra med han. Så må sexen fungere. Jeg ville prøvd / gjort 2 ting:

Neste gang dere er sammen del en flaske vin kanskje to. Eller noe alkohol så han og du slapper mere av. Gjør deg sexy men ikke slipp han til med engang. Pin han litt. Bruk munnen din rundt på han pirr han. Begynner han å snakke eller knote rart så be han være stille eller kyss han hver gang han begynner å knote/ snakke rart.

Vil han du skal ligge sånn men ikke sånn osv prøv å " ta han ".

Pass på at det er varmt at han har pusset tenner osv. Hvis du merker han har dårlig ånde f.eks.

Hvis ikke sier du bare: jeg merker ikke det. Og nei jeg vil ikke ligge med hodet sånn osv. Kanskje han liker å " bruke " deg? Kommandere deg?

Men syns du skal Ta litt styringa si til han:

Hold kjeft he he. Lykke til.

Ps kanskje han har litt prestasjonsangst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres veeeldig usikker ut. Hørtes ut som sexen med min 14 år gamle kjæreste i ungdomstiden. Virker som han er veldig umoden på det seksuelle planet og har svært dårlig selvtilltt.

Hva kom det av at det ikke var "knoting" første gang dere hadde sex tror du? Var det alkhol o.l inni bildet da som gjorde at han slappet mer av?

Har forøvrig hørt om menn som bare slapper av når de har sex utenom forhold. Eller såkalte one night stands. Nettopp fordi de ikke kjenner på den samme prestasjonsangsten overfor ei jente de ikke er glad i/elsker på samme måten som ved en kjæreste.

Kanskje han er en sånn en og dermed slappet mer av første gangen dere hadde sex, for deretter bli nervøs når dere ble kjærester?

Du bør uansett nevne dette for ham hvis han og dere skal kunne gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, måtte jeg le av innlegget ditt:-)

Men jeg skjønner at du synes dette ikke er noe. Dette hørtes svært kjedelig ut. Ikke godt å si hva du skal gjøre for å få dette til å fungere mye bedre.

Men noe annet enn å snakke om det vel kanskje ikke å gjøre. Men vær veldig klar på hva du mener, ikke hint om noe, men si det i klartekst.

Selvsagt kan du ta skikkelig styring som Lille-lu1 sier, be han holde kjeft og kommander han rundt i senga og se hvordan han reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... ;-) Innlegget var litt artig formulert. Her må andre komme med råd, for jeg aner ikke hva jeg hadde gjort i en tilsvarende situasjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...