Gå til innhold

Betaler man driks til frisøren?

Gjest Revers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er en jente

Nei det er mer en amerikansk greie. Tipser aldri noen andre enn for eksempel drosjesjåfører eller kelnere. Og da kun om servicen har vært ordentlig god. Tipser aldri en sur kelner eller for eksempel en drosjesjåfør som ikke hjelper meg med bagasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Betaler ikke driks i butikker der jeg kjøper andre varer heller. Ser vel egentlig på en frisørtime som en vare jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri falt meg inn. Men jeg har tenkt noen ganger at frisøren burde tipse meg som faktisk kommer og betaler, så ubegripelig dyrt som det ofte er :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest majas mamma

Driks? Drikker du hos frisøren da?

Ja, blir ofte spurt om jeg vil ha en kopp kaffe. Takker jeg ja får jeg nescafe i plastkopp til kr ti. Gir ikke tips, nei. Det er dyrt nok som det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kayia

Ja, blir ofte spurt om jeg vil ha en kopp kaffe. Takker jeg ja får jeg nescafe i plastkopp til kr ti. Gir ikke tips, nei. Det er dyrt nok som det er!

Jøss, for en dum og gnien måte å presentere seg som servicebedrift på. Det koster sannsynligvis kr 0,50 å servere en kopp pulverkaffe, og dette burde de bygget inn i de andre prisene - sånn som min frisør gjør. Hos meg gir de ofte med produktprøver, serverer kaffe/ te og et par småkaker til - og det uten at dette settes på sluttregningen. Om de i utgangspunktet har lagt på prisen på klipp m kr 5,- merker jo ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...