Gå til innhold

Rosemalte kommentarer :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Rosemalte Kate

Heisann, dolere

Eg har vært inne i dol i lang, lang tid - og svarer derfor på trådene dere. Kommentarene såret ikke. Godt å være et sted hvor eg kan få ærlig respons.

Ja, det var Zuno som var/er maletalentet. Hun lærte rosemaling i løpet av ei uke. For hvert eneste malestrøk hun tok, måtte eg stå og holde pusten. Dere kan selv forsøke dette, samtidig som dere står soldat-stille i 5 timer. Det er helt vanlig at bodypaintmodeller besvimer...

Ja, man må være i fysisk god form. Takker den som sa eg hadde en naturlig kropp.

Hvis eg for 3 år siden skulle vente til eg var -fin nok- til å starte med bodypaint, hadde eg nok aldri kunne starte.

Det er bare helt fantastisk å være malt. Det rett og slett bobler inni meg!! Det gir et kick når bodypainteren lager en maling som føles i bra. I går i malesalen malte vi en sinnsyk flott kjole. Utrolig gøy å gå inn i en rolle.

Hva skulle eg oppnå med å delta i Norske Talenter?

Når TV2 ringer meg og spør om Stavanger Bodypaintcenter ønsker å delta, så sier man ikke nei. Dette var en gylden sjanse!

Det første minuttet på scenen ønsket eg å bare vise malingen - for den var ufattelig fint uført.

Det neste minuttet planla eg å danse en enkel gammeldans-koreografi, men dommerne krysset meg av på det 2. dansetrinnet.

Hadde eg veivet med armer og bein, så hadde dere ikke kunnet kunne se detaljer på malingen.

Dette gull-teppet er et førstehjelps-laken, for å holde varmen. (Innspillingen var i Januar)

Kvinnekroppen er vakker, er den ikke - selv om den er 10 kg for mye/ for lite?

Bodypaint er den eldste formen for kunst. Hvorfor skal eg skamme meg for å pynte min egen kropp?

Ja, den ene puppen min er større enn den andre, eg har cellulitter og har et stort arr på magen.

Det såg dere kanskje ikke pga malingen?

Dere såg heller ikke åreknutene på leggene mine.

Noen liker korps, andre golf.

Eg forventet ikke at "alle" skal like bodypaint, men merker stadig flere folk senker "guarden" og godtar kunstfomen.

Men denne kunstformen strider mot den norske kultur. Eg har lært mye om nordmenn disse årene. (ja, eg er norsk)

På 1950-tallet fikk kvinnene p-pille med 30x for stor dose, og man hadde sex med ullsokker på under dynen.

Vi kan ha heftig sex, shoppe på kondomeriet, ha sexy undertøy. Men to dissende pupper og skjulte kjønnslepper skal gi store oppslag!!

Mitt budskap er å følg drømmene dine. Ikke bry deg hva alle andre vi si/ synes. Vi lever en gang :o)

Foundation, eyeliner, leppestift er en form for ansiktsmaling. Ta make upen din på, kjenn vårsolen og smil til den første du møter. :o)

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/343952-rosemalte-kommentarer-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen din er helt normal, ikke noe å si på det.. Men ser ikke selve talentet egentlig? Ikke til en sånn konkuranse i hvert fall.. Hadde det vært egen bodypaint konkuranse så.. Men om dere ble oppringt så skjønner jeg dere ville være med.. Tøft å stille opp naken i alle fall, hadde aldri turt. Kroppsmaling er nok ikke tingen for meg, men folk er heldigvis forskjllige. :)

Det forklarer en hel del: at det er noen i TV2 som henvendte seg til dere. Som regel er det omvendt - folk melder seg på i en konkurranse.

TV2 vil åpenbart ha noen spesielle innslag som gir blest (ikke alltid i positiv forstand for deltaker(e)). Jeg vil si at bodypaint er håpløst på feil jorde i et talentshow, ikke fikk du vist fram dansenr (det er jo dårlig gjort, i.o.m. at _de_ ville ha deg med i showet) - og hva skulle progresjonen videre i så fall være?

Jeg synes rett og slett TV2 har "brukt" dere. Lykke til med videre bodypaint på en annen arena :-)

Gjest er vel vanlig det

Det forklarer en hel del: at det er noen i TV2 som henvendte seg til dere. Som regel er det omvendt - folk melder seg på i en konkurranse.

TV2 vil åpenbart ha noen spesielle innslag som gir blest (ikke alltid i positiv forstand for deltaker(e)). Jeg vil si at bodypaint er håpløst på feil jorde i et talentshow, ikke fikk du vist fram dansenr (det er jo dårlig gjort, i.o.m. at _de_ ville ha deg med i showet) - og hva skulle progresjonen videre i så fall være?

Jeg synes rett og slett TV2 har "brukt" dere. Lykke til med videre bodypaint på en annen arena :-)

TV2 har vel vært kjent for å 'hente' inn folk til både idol og norske talenter. Og da gjerne det som egentlig ikke burde ha stilt der.

Annonse

Jeg synes kroppsmalingen var nydelig, og du har en flott kropp. All mulig ros til deg som tør å stille opp på TV så og si naken!!!

Likevel mener jeg at det du gjorde ikke hadde noe i det programmet å gjøre. Kanskje om noe av malingen hadde foregått på scenen?

Kritiserer overhodet ikke maler eller "lerret".

Gjest Rosemalte Kate

Jeg synes kroppsmalingen var nydelig, og du har en flott kropp. All mulig ros til deg som tør å stille opp på TV så og si naken!!!

Likevel mener jeg at det du gjorde ikke hadde noe i det programmet å gjøre. Kanskje om noe av malingen hadde foregått på scenen?

Kritiserer overhodet ikke maler eller "lerret".

Tusen takk, Jubalong :o)

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Jeg reagaerte på det samme som de andre og jeg så ikke programmet en gang:-) Bare et rosemalt bilde av deg. Skjønte jeg at det ikke var noe truseinnlegg foresten. Og kroppen din en er normal. La ikke merke til skavankene som du selv ramser opp.

Kvinner kan være fæle til å kritisere andre kvinner. En usikk som hver og en kan tenke over. Ingen er perfekte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...