ink1365380698 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg lider av gad, og fobiangst. masse psykosomatiske plager. Og masse tanker i hodet. Nå er jeg også blitt veldig diske/glemsk--- og fått angst for det og. Har kanskje vært det lenge, men har begynt å legge merke til det veldig nå de siste ukene--- dette gjelder ikke de viktige tignene, de husker jeg, men hverdagslige ting som jeg gjør i huset daglig og flere ganger om dagen, som å slukke lyset, låse døren, gå å legge skittentøy inn på vaskerommet, ta medisinene mine, --- lukke ut katten, som plutselig er på døra og vil inn igjen???plutselig har jeg bare gjort slike ting og greier ikke å rekontruere det. Har jeg gått i egne tanker som jeg heller ikke husker??? eller er det black out...noen ganger husker jeg at jeg har vært opptatt i tankene, men ofte ikke--- er det noen som kjenner seg igjen?? er dette en følge av angsten? eller at jeg tar endel medisiner, men det har jeg gjort lenge og denne tilstanden er om ikke ny så mye verre en tidligere, eller at jeg har begynt å legge merke til det da jeg er redd for at noe er galt. Er det vanlig at man kan ha slike diskre perioder?? som er verre enn ellers? Har fått angst for dette som sagt og prøve å legge merke til alt jeg gjør, noe som igjen tar konsentrasjonen og opptar tankene mine det og.-.. huff--- er engstelig for at noe er galt.... 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Skrevet 8. mars 2010 Har i det siste lagt om kosthold til lav karbo diett -- har greid å legge på meg 8 kilo på grunn av 0,5 mg zyprexa. Men det kan vel ikke ha noe å si vel??? Kroppen får jo for lite karbyhydrater?? men det kan vel ikke gi utfall av diskrehet ?? 0 Siter
Gjest bipp.. Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Har i det siste lagt om kosthold til lav karbo diett -- har greid å legge på meg 8 kilo på grunn av 0,5 mg zyprexa. Men det kan vel ikke ha noe å si vel??? Kroppen får jo for lite karbyhydrater?? men det kan vel ikke gi utfall av diskrehet ?? Hva med å gå tilbake til vanlig kosthold og sjekke det ut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.