Gå til innhold

Melaisa


Gjest Liiiiion

Anbefalte innlegg

Gjest Liiiiion

Her er det litt Texas nå. Oppskrift på hvordan man får sovende barn mottas med takk.

Dessuten får jeg besøk som er like om hjørnet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Besøk??!?!????? Har du flere pc'er da???

Jeg har også besøk.

Vi treffes her inne SNART! Vi må selvsagt bare spise litt pizza først. Våkne barn overlater du til F., så skal du se de blir transformert over til sovende barn etter en stund. Øretelefoner med høy rytmisk musikk kan være greit å ha mens du venter på at prosessen skal bli sluttført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha sånne oppskrifter må du spørre Børge.....

Eller for å si det på en annen måte; Oppskriften til Melaisa er: Et stk Børge.

Hysj, noen kunne jo komme til å heve på øyenbrynet og synes at jeg er en dårlig mor.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, noen kunne jo komme til å heve på øyenbrynet og synes at jeg er en dårlig mor.....!

Jammen det er sikkert bare de fra fremskrittspartiet. Du er jo en god mor med en god løsning for våkne grinete barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det. Nå som du endelig har kokt ihop et spørsmål som vil bli godt mottatt på Foreldreforumet, velger du selvfølgelig å legge det på Meldinger.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen det er sikkert bare de fra fremskrittspartiet. Du er jo en god mor med en god løsning for våkne grinete barn.

Hm... Kanskje jeg har havnet på feil side....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiion

Du gir dem litt omsorg og er ikke "fullt" så opptatt av deg selv.

Du er jaggu smart du. At jeg ikke har kommet på det før. Har du flere gode oppstøt på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jaggu smart du. At jeg ikke har kommet på det før. Har du flere gode oppstøt på lager?

Nå sover de vel får vi håpe - å du dine innlegg et igrunn drittkjedelige og bunnløse.

Beklager.

Takke meg til andre som har noe fornuftig å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liiiiion

Nå sover de vel får vi håpe - å du dine innlegg et igrunn drittkjedelige og bunnløse.

Beklager.

Takke meg til andre som har noe fornuftig å komme med.

Men hvorfor klikker du deg inn på dem om de er så inn i hesteræva kjedelige og bunnløse?

Kun for å spre sure oppstøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sover de vel får vi håpe - å du dine innlegg et igrunn drittkjedelige og bunnløse.

Beklager.

Takke meg til andre som har noe fornuftig å komme med.

Jeg mener da selvsagt andre fora og ikke denne tråden. Du har det med å komme med sånne lange dritkjedelige tråder som man bare leser overskriften på og svarer deretter.

Så ser man på "svar til deg" og svarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liiiiion

Jeg mener da selvsagt andre fora og ikke denne tråden. Du har det med å komme med sånne lange dritkjedelige tråder som man bare leser overskriften på og svarer deretter.

Så ser man på "svar til deg" og svarer.

Lurer på hvorfor trådene er så lange?

Hvorfor driver du i det hele tatt og svarer på det jeg skriver om det er så tåpelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellerbareufatteliglat?

Ojsann, du glemte å skrive noe i innlegget ditt!

Det er gjerne fordi du er så ufattelig lat, eller....?

...eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sover de vel får vi håpe - å du dine innlegg et igrunn drittkjedelige og bunnløse.

Beklager.

Takke meg til andre som har noe fornuftig å komme med.

Her lukter det surt!

Du er så saklig at det gjør vondt!

*æuuu*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest erbareufatteliglat?

Hm. Da har det vel nødvendigvis noe med intelligens å gjøre da. Kanskje du bør omdøpes til "ikkesåufatteligsmart"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner, du må ta vekk de ordene som står i feltet for Navn/Nick, og så skriver du inn det nye nicket ditt. Du kan også kopiere det fra mitt forrige innlegg, dersom det blir for vanskelig for deg å stave det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...