Gå til innhold

Litt av en make-over!


morsan

Anbefalte innlegg

Jeg så en "10 years younger"-episode forleden, og her var det en kar som ble forandret til det ugjenkjennelige, men heldigvis et mye bedre sådan:-)

FØR - hvor gammel tipper du han er? (gjett før du åpner link nr 2):

http://www.channel4.com/assets/programmes/images/10-years-younger/series-6/episode-14/10-years-younger-s6e14-20090325172250-0_625x352.jpg

ETTER - og hvor gammel (ung) synes du han ser ut nå?

(Ps. Jeg fikk ikke med meg hele programmet, men han hadde neppe kirurgiske inngrep - han fikk fikset tennene og ellers bare fjernet masse hår og skjegg)

http://www.channel4.com/assets/programmes/images/10-years-younger/series-6/episode-14/10-years-younger-s6e14-20090325165752-0_625x352.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaken er som baken

Han så absolutt best ut i den første linken. Etter make -over såg han rett og slett kunstig ut. Men det er nå min smak:)

Alderen? Rundt 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han så absolutt best ut i den første linken. Etter make -over såg han rett og slett kunstig ut. Men det er nå min smak:)

Alderen? Rundt 30?

Bortsett fra litt for hvite tenner (vanlig problem i de programmene der), hva er det du mener er kunstig på hans "etter"-bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamiaen

Jeg syns bildet utstrålte litt Jan- Thomas. Er mannen homo?

Men tv-programmet ga sikkert et bedre inntrykk enn bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eller det

Jeg syns bildet utstrålte litt Jan- Thomas. Er mannen homo?

Men tv-programmet ga sikkert et bedre inntrykk enn bildet.

Han var vel homo han som gjorde makeoveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bildet utstrålte litt Jan- Thomas. Er mannen homo?

Men tv-programmet ga sikkert et bedre inntrykk enn bildet.

''Er mannen homo?''

Han var gift med en dame.

''Men tv-programmet ga sikkert et bedre inntrykk enn bildet.''

Ja, ikke lett for meg å se for meg hvordan dere andre ser han som ikke så det "live"! ;-) Bortsett fra det altfor hvite tennene, og at jeg ikke er sånn überbegeistret for slik Oasis-sveis, så ble han totalt forandret, og etter min mening til det bedre. :-)

Før så han ut som en som hadde overnattet ute og ikke dusjet på år og dag, med langt uflidd hår og skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var vel homo han som gjorde makeoveren.

alle sammen? ;-)

(én tannlege, én frisør (sikkert homo), én dame som tok ut klær, pluss en hudterapeut - der tror jeg at jeg fikk med alle sammen *S*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Bortsett fra litt for hvite tenner (vanlig problem i de programmene der), hva er det du mener er kunstig på hans "etter"-bilde?

Jeg syns også det ble litt kunstig men vet ikke helt hva det er. Bortsett fra tennene da. Tipper han er 38, syns ikke han ser yngre ut etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det ble litt kunstig men vet ikke helt hva det er. Bortsett fra tennene da. Tipper han er 38, syns ikke han ser yngre ut etter.

han var vel 35, tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggene

Jeg tipper han er i tredveårene og jeg synes han så bedre ut før enn etter. Han kunne gjerne tatt litt av skjegget, men utover det liker jeg bedre folk som er litt rufsete enn polerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han er i tredveårene og jeg synes han så bedre ut før enn etter. Han kunne gjerne tatt litt av skjegget, men utover det liker jeg bedre folk som er litt rufsete enn polerte.

Følt så scruffy menn dere dol'ere liker, dsa...;-)

Hvis du er riktig heldig, kan det hende at han karen her er ledig på markedet! *S*

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/03_01/trampDM0503_468x579.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pen uten make-over

Han har samme sveisen som meg jo! Jeg er dame midt i livet. men jeg kler den mye bedre! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggene

Følt så scruffy menn dere dol'ere liker, dsa...;-)

Hvis du er riktig heldig, kan det hende at han karen her er ledig på markedet! *S*

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/03_01/trampDM0503_468x579.jpg

Jeg har alltid likt litt rufsete menn jeg da. Jeg liker også litt yngre menn, så det manneforslaget du legger frem for meg hadde kanskje vært aktuelt om jeg var rundt 100, men det er jeg ikke ;) Jeg synes allikevel han har særpreg og det liker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liker litt smårufset jeg også

Oy, men en såpass forandring blir det jo når en fjerne så mye hår

Jeg holder en knapp på første bildet, han ser ut som en pinglet og polert homo på den andre

Jeg hadde klippet skjegget i en tøff frisyre, slik som Jan Werner hadde. bart, tynne striper nedover, kort under. Og så er det å klippe litt tupperog gitt kur på det lange fine håret. Trimme øyenbryn, rense hud og evnt det andre de har gjort der. Og tenner.

DA hadde vi fått en skikkelig nam, nam tror jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaken er som baken

Bortsett fra litt for hvite tenner (vanlig problem i de programmene der), hva er det du mener er kunstig på hans "etter"-bilde?

Hele han. Noe med smilet,øynene.Feminin frisyre.Frem for det maskuline og naturlige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Jeg synes også at "før" bildet var bedre. Det er godt mulig at han ser yngre ut på "etter" bildet. Men personen på det første bildet ser interessant ut, en person jeg godt kunne tatt en prat med. Personen på det siste bildet ville jeg bare gått forbi. Der ser han bare glatt og intetsigende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...