Gå til innhold

Plutselig finsk

cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg fikk plutselig finsk språk i informasjonsboblene som dukker opp nede i hjørnet på datamaskinen, de fra adobe oppdatering f.eks.

Hva skjer a? Gjennomgår lille dotty en identitetsforvirring? Er hun egentlig finsk? Jeg trenger en tolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til kontrollpanelet, til regionale innstillinger, og "flytt" til Norge.

En venninne av meg fikk lånemaskin hos Elkjøp. Der var hele maskinen (operativsystem, alt) finsk!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå til kontrollpanelet, til regionale innstillinger, og "flytt" til Norge.

En venninne av meg fikk lånemaskin hos Elkjøp. Der var hele maskinen (operativsystem, alt) finsk!

Med vennlig hilsen

Stakkars. Vet du hva. den stod faktisk på norsk. Kanskje det bare er adobe som har blitt finsk, da.

Får håpe det bare er en fase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Om det er Adobe Reader f.eks., kan du avinstallere den og installere norsk versjon fra: http://get.adobe.com/no/reader/otherversions/

Kanskje du allerede har fikset problemet..

Oh, takk. Min adobe er fremdeles finsk. Nå kan jeg jo fikse den til norsk. Maskinene mine går raskere nå, så kanskje det bare trengtes litt opprydding i systemet. Det største problemet mitt nå er cd-stasjonen. Ser for meg at det kommer til å koste en del penger, >500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...