Gjest takker for gode tips Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Har kjøpt nuggets eller hva det nå heter, til middag.. Hva kan jeg ha til? Hjeeelp meg! 0 Siter
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Kutt opp det du har av grønnsaker og stek de i panne. Løk, gulrøtter, brokkoli, squash. Krydre til. Ha ris eller pasta til. Hvis du ikke har grønnsaker kan du skjære opp tomater og agurk og ha til? 0 Siter
Gjest tråds Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Kutt opp det du har av grønnsaker og stek de i panne. Løk, gulrøtter, brokkoli, squash. Krydre til. Ha ris eller pasta til. Hvis du ikke har grønnsaker kan du skjære opp tomater og agurk og ha til? funker det å ha potetbåter til? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 funker det å ha potetbåter til? Skulle til å svare fy-fy, for jeg trodde det var en slanketråd. Men potetbåter er jo godt da, og funker som bare det til nuggets. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Skulle til å svare fy-fy, for jeg trodde det var en slanketråd. Men potetbåter er jo godt da, og funker som bare det til nuggets. *Hehe* Er man på slanker'n er vel ikke nuggets akkurat det man spiser til middag... ;o) 0 Siter
Gjest tråds Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Skulle til å svare fy-fy, for jeg trodde det var en slanketråd. Men potetbåter er jo godt da, og funker som bare det til nuggets. Hehe er ikke mye slanking her i gården :/ då prøver jeg meg på potetbåter, stekte grønnsaker og nuggets... Har aldri laget eller smakt det, så skal bli intresant! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 *Hehe* Er man på slanker'n er vel ikke nuggets akkurat det man spiser til middag... ;o) Nei, det var min første tanke - men tenkte det kanskje fantes noen "slankenuggets" *he he* 0 Siter
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 funker det å ha potetbåter til? Det går sikkert bra. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 9. mars 2010 Skrevet 9. mars 2010 Nei, det var min første tanke - men tenkte det kanskje fantes noen "slankenuggets" *he he* Grønnsaker må vel sies å være slankende ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.