Gå til innhold

Sluttet brått med Cipralex for to dager siden


Gjest Articolato

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest segunda

Hvor lenge hadde du brukt cipralex? Du må være klar over at det tar en uke elle to å få full effekt av den, og du vil ikke merke med engang når du slutter. Du risikerer å få en kraftig nedtur hvis du slutter for brått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Articolato

Hvor lenge hadde du brukt cipralex? Du må være klar over at det tar en uke elle to å få full effekt av den, og du vil ikke merke med engang når du slutter. Du risikerer å få en kraftig nedtur hvis du slutter for brått.

Har brukt Cipralex i flere måneder. Begynte med 10 mg, hadde brukt 50 mg i noen dager da jeg fikk nok. Skulle lissom hjelpe for min OCD å bruke så mye, men det hjalp ikke det grann. Mistet helt motivasjonen etterhvert. Er over en uke siden jeg har dusjet nå. Skal bli godt med en dusj igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Har brukt Cipralex i flere måneder. Begynte med 10 mg, hadde brukt 50 mg i noen dager da jeg fikk nok. Skulle lissom hjelpe for min OCD å bruke så mye, men det hjalp ikke det grann. Mistet helt motivasjonen etterhvert. Er over en uke siden jeg har dusjet nå. Skal bli godt med en dusj igjen.

Jeg har dårlig erfaring med å bruke for stor dose antidepressiva så jeg er ikke overrasket over at du manglet energi hvis du tok 50 mg om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Articolato

Jeg har dårlig erfaring med å bruke for stor dose antidepressiva så jeg er ikke overrasket over at du manglet energi hvis du tok 50 mg om dagen.

NHD anbefalte 60-80 ved OCD, noe legen min gikk med på, men jeg har aldri hatt så liten livsgnist siden jeg var i tenårene. Bare etter to dager uten Cipralex så har jeg fått kjærlighet for musikk igjen. Følte meg helt hjernedød da jeg gikk på Cipralex, og depresjonen ble sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

NHD anbefalte 60-80 ved OCD, noe legen min gikk med på, men jeg har aldri hatt så liten livsgnist siden jeg var i tenårene. Bare etter to dager uten Cipralex så har jeg fått kjærlighet for musikk igjen. Følte meg helt hjernedød da jeg gikk på Cipralex, og depresjonen ble sterkere.

Du burde trappe ned litt mer forsiktig. Jeg er redd for kraftig nedtur om noen dager. Hvis jeg hadde tatt 60 - 80 mg så hadde jeg ikke følt noenting. Jeg vil heller ha følelsene mine, gledene og sorgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Articolato

Du burde trappe ned litt mer forsiktig. Jeg er redd for kraftig nedtur om noen dager. Hvis jeg hadde tatt 60 - 80 mg så hadde jeg ikke følt noenting. Jeg vil heller ha følelsene mine, gledene og sorgene.

Som sagt så sluttet jeg brått. Jeg selvmedisinerte meg med alkohol i går, og i dag, kanskje derfor jeg ikke kjenner så mye til birvirkninger, men jeg føler at jeg har mye mer energi, og er gladere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Articolato

Du burde trappe ned litt mer forsiktig. Jeg er redd for kraftig nedtur om noen dager. Hvis jeg hadde tatt 60 - 80 mg så hadde jeg ikke følt noenting. Jeg vil heller ha følelsene mine, gledene og sorgene.

Ja, man blir helt hjernedød hvis man tar for mange mg hver dag. Det er helt grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest segunda

Som sagt så sluttet jeg brått. Jeg selvmedisinerte meg med alkohol i går, og i dag, kanskje derfor jeg ikke kjenner så mye til birvirkninger, men jeg føler at jeg har mye mer energi, og er gladere også.

Det er veldig bra at du føler mer energi og glede, men for all del vær forsiktig med alkohol til å begynne med. Det kan ha veldig depressiv virkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Articolato

Det er veldig bra at du føler mer energi og glede, men for all del vær forsiktig med alkohol til å begynne med. Det kan ha veldig depressiv virkning.

Ja det kan det, men har ikke merket noe til det ennå. Jeg følger meg glad rett og slett. Takk for dine tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Ja det kan det, men har ikke merket noe til det ennå. Jeg følger meg glad rett og slett. Takk for dine tilbakemeldinger.

Du kommer til å få en sabla nedtur eller bli alkoholiker...((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Articolato

Du kommer til å få en sabla nedtur eller bli alkoholiker...((

Alkoholiker er jeg allerede. Nedturen har vært fin. Jeg ser lyst på livet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...