Gå til innhold

Trond Espen Seim er fortsatt ikke sexy

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen

Sist vi diskuterte Seim her på dol, fikk jeg høre at jeg måtte se ham i rollen som Varg Veum, at han der var mye mer sexy enn i filmen "Svarte penger - hvite løgner".

Nå har jeg akkurat sett "Falne engler". Og mannen er virkelig ikke sexy. Han var enda mindre tiltalende her. I filmen har han sex med ei rålekker berte. Og jeg tenkte: "Æsj, hvordan orker hun å holde på med den ekle fyren?" I rollen, som han spiller godt, ser han bare sjuskete og uhygienisk ut. Han minner meg om den personen her inne som skryter av å bare dusje en gang i uken. *Kvalm*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344098-trond-espen-seim-er-fortsatt-ikke-sexy/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Linnea79

Det er jo nettopp dette "skitne" image mange kvinner tenner på!

De kvinnene som liker Trond Seim, liker ofte også feks Viggo Mortensen i "Ringenes Herre" og feks Josh Holloway i "Lost".

Et annet eksempel er Johnny Depp i "Pirates of the Carribien" (kanskje et litt urettferdig eksempel, siden Johnny er digg uansett hvilke roller han spiller).

Men, med andre ord, så handler det om litt "bad guys, gjerne" med halvlangt hår og skjegg og gjerne litt fillete skitten klesstil.

De kvinnene som ikke tenner på denne typen menn, er gjerne kvinner som tenner på status i form av penger og makt. Eller straighte, klassisk pene og rene modellmenn med kort hår og sleik.

Annonse

Gjest Ulvinnen

De kvinnene som liker Trond Seim, liker ofte også feks Viggo Mortensen i "Ringenes Herre" og feks Josh Holloway i "Lost".

Et annet eksempel er Johnny Depp i "Pirates of the Carribien" (kanskje et litt urettferdig eksempel, siden Johnny er digg uansett hvilke roller han spiller).

Men, med andre ord, så handler det om litt "bad guys, gjerne" med halvlangt hår og skjegg og gjerne litt fillete skitten klesstil.

De kvinnene som ikke tenner på denne typen menn, er gjerne kvinner som tenner på status i form av penger og makt. Eller straighte, klassisk pene og rene modellmenn med kort hår og sleik.

''De kvinnene som liker Trond Seim, liker ofte også feks Viggo Mortensen i "Ringenes Herre" og feks Josh Holloway i "Lost". Et annet eksempel er Johnny Depp i "Pirates of the Carribien" (kanskje et litt urettferdig eksempel, siden Johnny er digg uansett hvilke roller han spiller).''

Disse er jo favorittene mine! Det er akkurat disse tre jeg bruker å trekke frem når jeg skal vise personer som jeg synes er råsexy! Viggo for eksempel, smelter jeg totalt for.( Men bare i Ringenes herre. Jeg har sett ham i andre roller, der han er glattbarbert og med kort hår, og ble meget skuffet.)

Seim kommer ikke opp mot disse på noen som helst måte.

Jeg mener motsatt av de fleste - at han så bedre ut før han begynte å ha det ekle håret foran ansiktet og se ut som om han aldri vasker seg eller klærne sine. Trenger ikke være superglatt, men heller ikke parodisk uflidd.

Jeg har ikke sett Varg Veum-filmene, bare bilder.

Jeg liker alle de lekkerbiskene du nevner.. :o)

Gjest Linnea79

''De kvinnene som liker Trond Seim, liker ofte også feks Viggo Mortensen i "Ringenes Herre" og feks Josh Holloway i "Lost". Et annet eksempel er Johnny Depp i "Pirates of the Carribien" (kanskje et litt urettferdig eksempel, siden Johnny er digg uansett hvilke roller han spiller).''

Disse er jo favorittene mine! Det er akkurat disse tre jeg bruker å trekke frem når jeg skal vise personer som jeg synes er råsexy! Viggo for eksempel, smelter jeg totalt for.( Men bare i Ringenes herre. Jeg har sett ham i andre roller, der han er glattbarbert og med kort hår, og ble meget skuffet.)

Seim kommer ikke opp mot disse på noen som helst måte.

Vel, de har ihvertfall samme image og det er jo det image du trekker fram i det du sier du ikke liker ved Seim, "uflidd og sjuskete!". Så da er det vel bare Seim du ikke liker da, uavhengig av utseende?

Jeg liker forøvrig heller ikke Seim så godt, men det er først og fremst fordi jeg har hørt av felles kjente at han skal være i overkant brautende og selvgod. Og så faller jeg sjeldent for lyse menn.

tzatziki1365380058

'' ...siden Johnny er digg uansett hvilke roller han spiller ''

Jeg signerer bare her, jeg....

:)

Gjest Ulvinnen

Vel, de har ihvertfall samme image og det er jo det image du trekker fram i det du sier du ikke liker ved Seim, "uflidd og sjuskete!". Så da er det vel bare Seim du ikke liker da, uavhengig av utseende?

Jeg liker forøvrig heller ikke Seim så godt, men det er først og fremst fordi jeg har hørt av felles kjente at han skal være i overkant brautende og selvgod. Og så faller jeg sjeldent for lyse menn.

''Vel, de har ihvertfall samme image og det er jo det image du trekker fram i det du sier du ikke liker ved Seim, "uflidd og sjuskete!". Så da er det vel bare Seim du ikke liker da, uavhengig av utseende?''

Jeg sier jo det, at jeg ikke liker Seim. At jeg har prøvd å se ham i flere roller, og bare syns han blir verre og verre. Men jeg er ikke enig i at han har samme image som de andre. Jeg tenker ikke "uflidd og sjuskete" når jeg ser dem. Varg Veum kan jeg nærmest kjenne svettelukt og dårlig ånde fra, mens de andre har jeg aldri opplevd på den måten. Mens de andre er røffe, er han bare ekkel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...