Gå til innhold

Trist og sliten.


cathlin

Anbefalte innlegg

Jeg er så sliten uten at det er gode grunner for det. Føler meg som en gamling som er på slutten av livet, og livet har vært veldig trist. Og slutten kommer til å bli trist.

Huff, jeg er lei meg.

Ikke så populært å skrive meldinger som dette, men jeg trenger bare en menneskelig tilbakemelding av noe slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære cathlin,

Uff, leit å høre at du er trist og sliten nå. Jeg håper det ikke blir langvarig men at du etterhvert får overskudd til å merke at dagene rent faktisk blir lysere og at det er vår i luften.

Det kan kanskje synes litt teit å skrive slike ting, men jeg ville i alle fall sende deg noen ord og enda flere tanker.

Alt godt ønsker jeg deg,

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se en glad film, høre på glad musikk og gjøre glade ting. Folk med livsbegeistring tenner bål i skogen og steker pølser, tror jeg. Noen handler nye sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "Kjerringråd"

Et gammelt og spesiellt "kjerringråd" mot slike følelser...er å observere denne følelsen...se nøye på den uten å bli oppgitt eller sint på den...

Følelsen vil etterhvert slippe taket fordi den mister sin kraft...

Og når den har mistet taket...så vil du kjenne deg lettet...og lykkelig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dagen din vært? Jeg har i alle fall tenkt på deg i dag og håper at motet og livsgnisten snart når deg igjen :o)

Alt godt til deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Jeg håper det snart blir ordentlig vår, og at denne årstida blir ok for deg også.

Med ønske om bedre dager

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det snart blir ordentlig vår, og at denne årstida blir ok for deg også.

Med ønske om bedre dager

fra

Våren blir sikkert bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...