Gjest Jada Skrevet 2. september 2001 Skrevet 2. september 2001 Fikk nettopp kink i ryggen/skuldre. Typisk at slikt skjer i helga. Hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre? 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 3. september 2001 Skrevet 3. september 2001 Det er ofte ikke så mye annet å gjøre enn å unngå smertefulle bevegelser, ta et smertestillende middel f.eks. Panodil eller Ibux og se tiden an - i første omgang. For en sikker vurdering må du eventuelt rådføre deg med legen din. 0 Siter
Gjest Jada Skrevet 3. september 2001 Skrevet 3. september 2001 Det er ofte ikke så mye annet å gjøre enn å unngå smertefulle bevegelser, ta et smertestillende middel f.eks. Panodil eller Ibux og se tiden an - i første omgang. For en sikker vurdering må du eventuelt rådføre deg med legen din. Takk for svar. Jeg tok noe smertestillende (husker ikke hva) og gikk og la meg (sov i 5t). Når jeg voknet var smertene så godt som borte. Ser ut til å ha vært en "litt lettere utgave av kink i ryggen" jeg hadde fått :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.