Gå til innhold

Når kommer lønnen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest fattiglusa

Vær glad til. Jeg er blakk som en tissefant, og får ikke penger før til tirsdag.

Aaaaaaaaaaa. Blir galen. Ikke komt enda. Sjefen mente alt var i rute, men da hadde jeg hatt pengene nå :-( Ba meg sjekke etter 13.00, men fortsatt ikke noe.

Jeg har ikke spist for har ikke en brødsmule, ikke fått vasket klær da jeg ikke har vaskepulver, ikke røyket i dag og nå må jeg tigge penger igjen for å få kjøpt bensin, slik at jeg kommer meg på jobb i kveld.

Griner av frustrasjon!

Aaaaaaaaaaa. Blir galen. Ikke komt enda. Sjefen mente alt var i rute, men da hadde jeg hatt pengene nå :-( Ba meg sjekke etter 13.00, men fortsatt ikke noe.

Jeg har ikke spist for har ikke en brødsmule, ikke fått vasket klær da jeg ikke har vaskepulver, ikke røyket i dag og nå må jeg tigge penger igjen for å få kjøpt bensin, slik at jeg kommer meg på jobb i kveld.

Griner av frustrasjon!

Har du sjekket nettbanken? Det er sikkert på vei inn på konto og da er det synlig der, i alle fall hos meg (ikke Nordea).

Gjest fattiglusa

Har du sjekket nettbanken? Det er sikkert på vei inn på konto og da er det synlig der, i alle fall hos meg (ikke Nordea).

Sjekket hvert 15. minutt i hele dag. Det har ikke noe med at det står minus 200 der?

En minus kan vel ikke blokkere inkommende beløp?

Gjest Isende varmt

Griner av frustrasjon!

Føler med deg. Er surt å være blakk!

Hos oss er ikke alltid pengene på konto samme klokkeslett. Noen ganger er de der kvelden før lønningsdag, men det har og hendt at de ikke er på konto når jeg går i minibank etter jobb lønningsdag. Det kan vel skje uforutsatte ting med datasystemene hos bedriften eller i bnken. Jeg vet hos oss at de noen ganger har problemer med lønnsoverføring.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...