Gå til innhold

Legger på meg....

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)
Skrevet

Hei! Er det noe sammenheng med det å legge på seg og å bruke Fontex? Jeg har brukt 10 mg daglig i snart ett år. Og jeg legger bare på meg, uten å spise mer enn normalt og jeg er i bevegelse hele dagen. Jeg spiser som sagt slik jeg alltid har gjor.( 1 skive til frokost, 2 til lunsj, og vanlig middag- 1 potet/evt. ris eller pasta, grønnsaker og fisk/kylling/svin, ingen fete sauser, og jeg drikker som regel bare vann). Før veide jeg ca 61 kg, nå nærmer jeg meg 85 kg. Dette begynner å bli frustrerende. Hvorfor er det slik? Ikke småspiser jeg mellom måltider, ligger unna snacks og sjokkis...litt i helgene da. Kan en lege finne ut om det kan være noe galt med systemet gjennom å ta en blodprøve? Takknemlig for svar.

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed
Skrevet

Fontex fører gjerne til vektreduksjon og ikke -økning.

Legen kan sjekk om du har lavt stoffskifte. Hvis du er fysisk frisk, er det kanskje ikke så mye annet å gjøre enn å mosjonere mer. Det kan også lindre depresjoner effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...