Gjest (Anonymous) Skrevet 2. september 2001 Skrevet 2. september 2001 Hei! Er det noe sammenheng med det å legge på seg og å bruke Fontex? Jeg har brukt 10 mg daglig i snart ett år. Og jeg legger bare på meg, uten å spise mer enn normalt og jeg er i bevegelse hele dagen. Jeg spiser som sagt slik jeg alltid har gjor.( 1 skive til frokost, 2 til lunsj, og vanlig middag- 1 potet/evt. ris eller pasta, grønnsaker og fisk/kylling/svin, ingen fete sauser, og jeg drikker som regel bare vann). Før veide jeg ca 61 kg, nå nærmer jeg meg 85 kg. Dette begynner å bli frustrerende. Hvorfor er det slik? Ikke småspiser jeg mellom måltider, ligger unna snacks og sjokkis...litt i helgene da. Kan en lege finne ut om det kan være noe galt med systemet gjennom å ta en blodprøve? Takknemlig for svar. 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 3. september 2001 Skrevet 3. september 2001 Fontex fører gjerne til vektreduksjon og ikke -økning. Legen kan sjekk om du har lavt stoffskifte. Hvis du er fysisk frisk, er det kanskje ikke så mye annet å gjøre enn å mosjonere mer. Det kan også lindre depresjoner effektivt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.