Gjest misfornøyd kunde Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er det en slags hersketeknikk fra butikkens side når man vil reklamere på noe man synes hadde dårlig kvalitet? Jeg kjøpte forleden to foccacia fra et bakeri som smakte fryktelig salt. Jeg gikk tilbake til bakeriet og klaget men fikk høre at de ikke hadde fått inn andre klager på den, og at de bare hadde strødd den med litt salt. Nå har jeg spist mye foccacia i mitt liv, og dette smakte som trolldeig. Jeg fikk til slutt kranglet meg til å bytte dem i noe annet. Men er en klage bare gyldig når andre også har klaget? Det er vel ikke alle som har tid til å gå tilbake til bakeriet når de første har kjøpt noe? folk som er på vei til jobb kaster kanskje bare hele greia i søpla og håper at det smaker bedre neste gang? Det er noe annet når det er noe kostbart man har kjøpt enn bakerivarer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest been there done that Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Husker jeg bestilte to fristende pizzastykker på Evenes lufthavn i restauranten der. Fysjom. Bunnen var jo som sement og ferdigprodukt. Fikk tilbake pengene da etter litt diskusjon. Driter vel jeg i om andre klager. Men hvorfor kan de ikke lage ordentlig mat? Jeg synes det er viktig å si fra, ellers har jo ikke butikken mulighet til å forbedre seg. Vil de ikke høre, nei da har de ikke livets rett som butikk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vi burde nok klage mer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kjempeviktig å gi beskjed når man er misfornøyd. Vitner om utrolig dårlig kundebehandling i ditt tilfelle. Men jeg tror butikkansatte er så lite vante med at folk klager at de ikke vet hvordan de skal oppføre seg. Du gjorde helt rett i å klage. Modigere enn de fleste er jeg redd..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misfornøyd kunde Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Husker jeg bestilte to fristende pizzastykker på Evenes lufthavn i restauranten der. Fysjom. Bunnen var jo som sement og ferdigprodukt. Fikk tilbake pengene da etter litt diskusjon. Driter vel jeg i om andre klager. Men hvorfor kan de ikke lage ordentlig mat? Jeg synes det er viktig å si fra, ellers har jo ikke butikken mulighet til å forbedre seg. Vil de ikke høre, nei da har de ikke livets rett som butikk. i tilbakemelding er jo en gave. Da har de muligheten til å smake på produktene selv. Om det stemmer så kan det hindre at de går med et økonomisk tap, dersom ingen vil kjøpe produktet til slutt. Og det er vel ganske få kunder som går tilbake og klager hvis det ikke er hold i klagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest selgeren Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Du skulle ha sagt: da var det jammen godt jeg gjorde det! Jeg jobbet på et spisested for noen år siden, og der var det en dame, som etter å ha spist opp alt hun hadde bestilt, kom bort i disken og sa "det er ikke meningen å klage, men...". Hadde hun kommet bort tidligere hadde hun jo fått noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916654 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Du skulle ha sagt: da var det jammen godt jeg gjorde det! Jeg jobbet på et spisested for noen år siden, og der var det en dame, som etter å ha spist opp alt hun hadde bestilt, kom bort i disken og sa "det er ikke meningen å klage, men...". Hadde hun kommet bort tidligere hadde hun jo fått noe annet. Jeg var ute og spiste en gang og da vi klagde på et stort hakk i toppen av vannkaraffelen svarte servitøren småsurt:"Men dere skal vel ikke drikke av karaffelen?" Du verden... Det var flere småting vi reagerte på, klagde til ledelsen og fikk en del penger tilbake. Og dette var en av de bedre og meget veletablerte restaurantene i byen... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg kjøpte en del fløtekaker hos et bakeriutsalg, og serverte disse om kvelden, de var sure, og ikke spisenes. Neste dag gikk jeg for å klage, og ble møtt med svaret: "Denvar da ikke så sure", altså så viste betjeningen i butikken om at barerverket ikke holdt var fersk, men jeg fikk ikke igjen noe for å klage. Men jeg ga meg ikke, for jeg syntes at det var for dårlig at bakeriutsalget hadde solgt varer, de viste var dårlige, så jeg ringte direkte til bakeriet og for å klage og fikk snakke med bakermesteren himself. Resultatet ble at bakeriet leverte helt ny og fersk kake på døren i løpet av dagen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermum Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Du skulle ha sagt: da var det jammen godt jeg gjorde det! Jeg jobbet på et spisested for noen år siden, og der var det en dame, som etter å ha spist opp alt hun hadde bestilt, kom bort i disken og sa "det er ikke meningen å klage, men...". Hadde hun kommet bort tidligere hadde hun jo fått noe annet. "da var det jammen godt jeg gjorde det!" Den skal jeg huske! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vanlig hersketeknikk Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, det er en standard hersketeknikk når man klager i butikker. Antakelig er det noe de lærer seg å si på kurs. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tusseline Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Samme som i overskriften din har jeg også hørt de få gangene jeg klager på et produkt. Ville nok tro at det er riktig at dette er noe de har fått beskjed om å si - kanskje for å vippe oss litt av pinnen? Men - det er jo ikke et reelt argument i forhold til det at man klager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/344238-men-det-er-ingen-andre-som-har-klaget-p%C3%A5-den/#findComment-2916823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.