Gå til innhold

Hæ??!! Hjartet på rette staden

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest farvel med gamle venner

De sa at dette var siste episoden som var laget. Men ifølge linken nedenfor, stemmer ikke kveldens episode med beskrivelsen med siste episode?!

http://www.tv.com/heartbeat/show/2810/episode.html?tag=page_nav;episode

Australiagreiene var i forrige sesong. Så dette er vel slutten da... Jeg visste ikke det, og føler meg rimelig snytt. Helt siden jeg og min mann startet vårt trauste, trygge og gode samliv for mange år siden har disse folka kommet på besøk på de lørdagskveldene vi satt foran TV'n. Med noen utskiftninger, men ellers gode, gamle ansikter, så har de vel blitt blant de mest frekvente gjestene her i huset på kveldstid, antar jeg.

Jeg er fortsatt dypt fornærma og irritert ved tanken på at de bare lot Phil bli skutt en lørdag i fjor vinter, eller når det nå var. Og musikken har blitt en stemningsskaper som har fått oss til å leite fram mange gylne snutter fra den tida. Men nå ser det ut til å være slutt, gitt. Tror jammen jeg skal benytte anledninga til å ta meg et lite glass med noe skarpt mens jeg nynner "Hartbeat - why do you miss when my baby kisses me".

Gjest majas mamma

Helt tragisk. For en teit slutt. Og jeg som har fulgt trofast med Hjartet på rette staden og Osacar Blakton nesten fra starten. Gikk jo omtrent i ring på gulvet i går kveld over den idiotiske slutten. Og dattera på 12 var like frustrert, hun er nemligl ike hekta på den serien som meg. Tror det er gjort for å ha en mulig åpning til en eventuuell oppfølger. Lag en facebook-gruppe med krav om flere episoder så skal jeg lage meg en profil også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...