Gå til innhold

Ser dere på farmen?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymfortiden

Hva synes dere f.eks. om Bente som gikk ut idag? Jeg synes hun virket veldig ufordragelig. Kaller andre for hjerneskadet, dumme som brød, osv.

For meg virker hun som en veldig usikker og kald person. Hun skylder jo på omstendighetene, men alle har samme forutsetning for å være høflig, hyggelig, og omgjengelig. Trekke seg litt tilbake hvis de har en dårlig dag, f.eks. Nei, godt at hun røk ut, det må være flaut for henne, som trodde at Tone Gudrun ikke kunne noe.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344263-ser-dere-p%C3%A5-farmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest meg her og der

Nå røpte du alt for meg, jeg som skulle se i morgen fordi det krasjet med paralymics.

Du måtte da regne med at episoden ble avslørt når du gikk inn og leste innlegget. Om ting skulle forbli hemmelige til du hadde sett episoden må du jo ikke oppsøke informasjon om det.

Annonse

Du måtte da regne med at episoden ble avslørt når du gikk inn og leste innlegget. Om ting skulle forbli hemmelige til du hadde sett episoden må du jo ikke oppsøke informasjon om det.

Men jeg ser jo på. Jeg har sett alle episodene bortsett fra den siste som jeg skulle se i morgen klokka 17.

Jeg synes hun med langt lyst hår er helt forferdelig, utrolig kjip dame.

Gjest anonymfortiden

Ja, jeg ser på Farmen:-) Jeg har ingen sterke meninger om Bente, men kan forstå hennes irritasjon over Karin. Hun hadde rett i mye av det hun sa til henne. Men måten hun sa det på var ikke bra.

Mine favoritter er Stian og Simon :-)

Jeg leste om Bente, om hva hun sa om seg selv før hun gikk inn på farmen. Hun pleide visst å ha topper med god utringing, for å tekkes gutter/ få viljen sin.. Så da er hun jo lik som det hun klandrer Karin for. Det er det jeg ikke skjønner. Og hvis ikke Karin direkte plager Bente, hvorfor skal da Bente bry seg? Det ser jo veldig ut som at hun er sjalu på Karin, hun skjuler det IKKE godt, for å si det mildt. Synes Karin virker som en helt ålreit jente, hun kan godt vinne farmen. Bare ikke de to stefar/stedatter vinner, så er alt godt. De som begynte å snakke taktikk i første episode.....

Men jeg ser jo på. Jeg har sett alle episodene bortsett fra den siste som jeg skulle se i morgen klokka 17.

''Jeg synes hun med langt lyst hår er helt forferdelig, utrolig kjip dame.''

Det er vel Karin - famme fatale:-) Enig med deg, og er noe bekymret over at hun i dag muligens er kjæresten til Simon. Hun virker utrolig beregnende og manipulerende:-(

Jeg leste om Bente, om hva hun sa om seg selv før hun gikk inn på farmen. Hun pleide visst å ha topper med god utringing, for å tekkes gutter/ få viljen sin.. Så da er hun jo lik som det hun klandrer Karin for. Det er det jeg ikke skjønner. Og hvis ikke Karin direkte plager Bente, hvorfor skal da Bente bry seg? Det ser jo veldig ut som at hun er sjalu på Karin, hun skjuler det IKKE godt, for å si det mildt. Synes Karin virker som en helt ålreit jente, hun kan godt vinne farmen. Bare ikke de to stefar/stedatter vinner, så er alt godt. De som begynte å snakke taktikk i første episode.....

Jeg liker ikke Karin helt....Men jeg liker faktisk Silje og stefaren hennes. Og Stian og Simon :-)

Gjest anonymfortiden

Mener du hun fra Stavanger, eller hun stedatteren? Synes hun fra Stavanger er kjempeålreit. Hun smiler som en sol, og er så positiv.

Stedatter synes jeg er helt på jordet. Noe så falskt og smiskete som hun og stefaren har jeg aldri sett før.

Mener du hun fra Stavanger, eller hun stedatteren? Synes hun fra Stavanger er kjempeålreit. Hun smiler som en sol, og er så positiv.

Stedatter synes jeg er helt på jordet. Noe så falskt og smiskete som hun og stefaren har jeg aldri sett før.

Jeg synes hun fra Stavanger er så manipulerende og er skikkelig ufordragelig mot de andre jentene. Jeg er ikke noe begeistret for det stefar - jente paret heller, han faren er fæl men jeg har egentlig ikke noe dårlig inntrykk av henne. Jeg synes hun var kul som kjeftet opp stefaren.

Gjest anonymfortiden

Jeg synes hun fra Stavanger er så manipulerende og er skikkelig ufordragelig mot de andre jentene. Jeg er ikke noe begeistret for det stefar - jente paret heller, han faren er fæl men jeg har egentlig ikke noe dårlig inntrykk av henne. Jeg synes hun var kul som kjeftet opp stefaren.

Ja, men det har hun jo innrømmet at hun gjorde fordi hun var redd at de andre skulle mislike henne også. Hun gikk jo i kveldens episode og lette helt manisk etter Tone, fordi hun hadde tatt med boka for å lese i den. Og når hun og Bente fant henne, så var de så smiskete at det var helt kvalmt.

Annonse

Ja, men det har hun jo innrømmet at hun gjorde fordi hun var redd at de andre skulle mislike henne også. Hun gikk jo i kveldens episode og lette helt manisk etter Tone, fordi hun hadde tatt med boka for å lese i den. Og når hun og Bente fant henne, så var de så smiskete at det var helt kvalmt.

Men det så jeg ikke da vet du ;o)

Kulturkollisjon. En nordfra ble frifunnet fordi han kalte en politimann for "hæstkuk"...

Personlig synes jeg ambulansedama virker utrolig ekkel og manipulerende, f.eks. det at hun gjemte brød for å innynde seg hos guttene synes sa mye om henne. Nei, jeg liker henne ikke ut fra det jeg har sett av henne.

Ellers så må vi alle være klar over at det vi ser er noen få situasjoner som TV2 klipper ut fordi de vet det skaper diskusjoner og setter seernes følelser i sving. De menneskene vi ser på skjermen er kanskje i 99% av tiden helt annerledes enn det de er til vanlig. F.eks. Leif Birger, han spilte jo et spill for at de skulle ha lite mat. Det er jo det dette dreier seg om, å bli den som er igjen til slutt. Det var jo også derfor Tore valgte en gren i kampen som Sigrurd ikke hadde en sjanse til å ta han i. Feigt ja, men her gjerlder det å spille for å vinne.

De er sikkert helt greie personer alle sammen, hvis man ser dem i andre settinger. Farmen er jo en ekstremsituasjon.

Heier på Silje!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...