Gå til innhold

Masse idiotiske innlegg her den siste tiden..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis denne skribenten bruker forskjellige nick hele tida, så tror jeg ikke det går å stenge ham/henne ute. Men jeg er ikke sikker altså.

Du må jo logge deg på som bruker da, så kan du endre nicket.. Ser lenger ned av webmaster har bedt vedkommende ta seg en pause.. Var massee dusteinnlegg før helga og. Skjønner ikke at folk gidder..

Du må jo logge deg på som bruker da, så kan du endre nicket.. Ser lenger ned av webmaster har bedt vedkommende ta seg en pause.. Var massee dusteinnlegg før helga og. Skjønner ikke at folk gidder..

Ja, det stemmer nok det. Nei, jeg skjønner heller ikke at folk gidder det der. Er vel en måte å få oppmerksomhet på sikkert.

Jeg har forståelse for at webmaster ikke kan eller vil slette alt rart som dukker opp her inne. Men jeg har ikke fullt så mye forståelse for at folk gidder å svare på alt mulig rart. Det være seg fra anonyme nick eller gamle travere. Om det ikke blir respons, verken gjennom sletting eller svar, så tror jeg egentlig det kommer til å tørke ut av seg selv.

Annonse

Vi har ytringsfrihet her i landet, vet du! Det gjelder både tale og tekst, og også her på DOL. Du får bare la være å lese det da! Det er jo mye tull i aviser, tidsskrifter og ukebalder også, veldig mye faktisk, men det er jo bare å hoppe over det du synes er teit og lese det som passer for deg.

Intetsigende og idiotiske er nok innleggene, men forsåvidt ikke stygge - og da har jeg forståelse for at webbis ikke tar seg bryet med å slette alt ettersom.

Jeg synes kanskje ikke det er så innmari vanskelig for oss andre å overse dem...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...