Gå til innhold

NHD, reising

Gjest engstelig av natur

Anbefalte innlegg

Gjest engstelig av natur

Håper du kan hjelpe meg litt..

Jeg skal reise ca 24 timer med tog for å komme hjem. Begge mine foreldre har faktisk fårr diagnosen tidlig demens, de er 54 og 55 år gamle. Jeg har panikkangst, går på 40 mg ciprslex, samt 150 mg wellbutrin retard hver dag. Jeg er avhengig av vival/sobril,sovemed for å komme meg hjem, noe som i utgangspunktet er veldig trist...Nå har det seg sånn at jeg gruer meg sånn til turen, bestilte billett i dag...hva kan jeg egentlig be fastlegen om? Står i kø hos psykiater, men det er sikkert et halv år til jeg får time hos han. Jeg kan få tanker i dagliglivet om at jeg hopper over rekkverket på ei bro, eller gjør andre ting, bare for å slippe unna angsten...gud...aner ikke hva jeg skal gjøre faktisk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344329-nhd-reising/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...