Gå til innhold

Ikke bestått

Anbefalte innlegg

Gjest Anybody who knows?
Skrevet

Tenkte muligens å utdanne meg til sykepleier/barnevernspedagog men ser nå på vitnemålet for VKII (har gått tre år handel og kontor avsluttet i 1993) at det ikke står bestått.

Shit, hadde helt glemt det. Bare pga at jeg fikk karakter 1!! i programmering. Grrr.

Buhu og vræl.

Noen som vet om jeg kan søke meg på etter 23/5 regelen eller om jeg uansett på ha bestått??

Skrevet

Kan du ikke ta kontakt med skolen og høre om du kan ta dette faget opp igjen og hva som skal til for at du skal klare det? Ikke sikkert at det er så vanskelig for deg i dag.

Gjest anybody who knows?
Skrevet

Kan du ikke ta kontakt med skolen og høre om du kan ta dette faget opp igjen og hva som skal til for at du skal klare det? Ikke sikkert at det er så vanskelig for deg i dag.

Jepp kan jo høre etter om det går an men ta opp programmering, hjelpe meg så innigranskauen kjedelig.

Jeg kan jo høre om det er en vei utenom først, høre med opptakskontoret eller hva det heter.

Takk for svar. :o).

Skrevet

Jepp kan jo høre etter om det går an men ta opp programmering, hjelpe meg så innigranskauen kjedelig.

Jeg kan jo høre om det er en vei utenom først, høre med opptakskontoret eller hva det heter.

Takk for svar. :o).

Jeg hjalp en som hadde strøket i et fag på yrkesskolen en gang, det var mange år etter at han gikk ut og dette ødela endel for han. Han tok kontakt med skolen og lærerne der la alt til rette for at han skulle ta eksamen opp igjen og det gikk veldig fint.

Som du sier, ta kontakt med opptakskontoret og forhør deg litt.

Det meste ordner seg hvis man tar i et tak:-)

Skrevet

Sannsynligvis kan du komme inn med 23/5-regelen. Kontakt de stedene du vil søke og hør hva de sier.

mariaflyfly
Skrevet

Dersom du oppfyller kravene for 23/5 regelen, kan du søke på denne måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...