Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ja jeg har prøvd

Hei - jeg har vært plaget med dette i over ett år nå. Vet ikke hvorfor, men mulig det har noe med arbeidssituasjonen å gjøre, jeg fikk ny jobb for snart 2 år siden og er mellomleder med en litt spesiell sjef og ditto underordnede. (Men ellers trives jeg...)

Kommer bare ikke på hva annet det kan være som er årsak. Kjente stivheten i kjevene mest om ettermiddagen på vei hjem fra jobb. Nevnte det for legen som mente jeg burde prøve en sånn skinne. Jeg hadde allerede en skinne pga at jeg blekte tennene for en stund siden. Prøvde med den og den hjalp!!! Var så hos tannlegen for å bestille en skikkelig skinne, den andre er veldig tynn og ville nok raskt ha blitt utslitt.

Nå har jeg hatt skinnen i noen måneder og det hjelper. Føles ikke lenger som om jeg alltid har en stiv vond maske i ansiktet. Husker at det var fantastisk om morgenen i begynnelsen, så jeg har nok vært stivere om morgenen enn jeg trodde.

Kjenner fremdeles stivhet, men ikke på langt nær så mye som før. Så jeg anbefaler deg å prøve.

Men ser ikke helt for meg hvordan jeg skal klare å slutte med denne skinnen, vet ikke hvor lenge jeg kan bruke den hver natt? For alltid???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344413-skj%C3%A6re-tenner/#findComment-2918338
Del på andre sider

Hei - jeg har vært plaget med dette i over ett år nå. Vet ikke hvorfor, men mulig det har noe med arbeidssituasjonen å gjøre, jeg fikk ny jobb for snart 2 år siden og er mellomleder med en litt spesiell sjef og ditto underordnede. (Men ellers trives jeg...)

Kommer bare ikke på hva annet det kan være som er årsak. Kjente stivheten i kjevene mest om ettermiddagen på vei hjem fra jobb. Nevnte det for legen som mente jeg burde prøve en sånn skinne. Jeg hadde allerede en skinne pga at jeg blekte tennene for en stund siden. Prøvde med den og den hjalp!!! Var så hos tannlegen for å bestille en skikkelig skinne, den andre er veldig tynn og ville nok raskt ha blitt utslitt.

Nå har jeg hatt skinnen i noen måneder og det hjelper. Føles ikke lenger som om jeg alltid har en stiv vond maske i ansiktet. Husker at det var fantastisk om morgenen i begynnelsen, så jeg har nok vært stivere om morgenen enn jeg trodde.

Kjenner fremdeles stivhet, men ikke på langt nær så mye som før. Så jeg anbefaler deg å prøve.

Men ser ikke helt for meg hvordan jeg skal klare å slutte med denne skinnen, vet ikke hvor lenge jeg kan bruke den hver natt? For alltid???

slik har jeg det også.. har blitt verre nå enn det har vært før.. tannlegen sa det kan føre til nakke og skulder smerter. og det har jeg..

så jeg må nok prøve den skinna..

Tannlegen sa at etter en stund så forsvinner smertene i kjeven, men hvor lenge man må bruke skinna det aner ikke jeg heller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344413-skj%C3%A6re-tenner/#findComment-2918346
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...