Gjest baby Skrevet 2. september 2001 Skrevet 2. september 2001 Hei! Takk for fine sider! For 2mnd siden ble jeg operert i kneet ved kikkehulskirurgi. Jeg hadde en rift i menisken som ble jevnet til samtidig som noe av leddhinnen ble fjernet. Problemet er at det enda ikke er blitt bra. Jeg er fortsatt blå på innsiden av kneet noe jeg har vært i større og mindre grad siden jeg skadet meg i april. Det gjør vondt når jeg trykker forsiktig på innsiden av kneet. Jeg kan heller ikke bøye kneet noe mye over 90 grader før det gjør skikkelig vondt. Vil det ta lang tid før dette blir helt bra? Jeg har veldi lyst til å komme i gang med å trene igjen? Håper på svar Takk! 0 Siter
Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed Skrevet 3. september 2001 Skrevet 3. september 2001 Jeg foreslår at du framlegger spørsmålet for lege Thor-Øisten Endsjø i forum om idrettsmedisin. Merk spørsmålet: "Til dr. Endsjø." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.