Gjest stikker alle fra DOL? Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Og isbe? Savner fortsatt flisas innlegg her. Og andor. Og Geir. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Det er naturlig å gå litt lei når man har vært lenge på et forum. Det trenger ikke å være noe galt med forumet. Noen tar en lengre pause og kommer tilbake, andre finner nye beitemarker. 0 Siter
morsan Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg tror at én av de nevnte bare stikker innom en gang i blant, én av dem er her ikke nå lenger, to er her under nye nick, og én aner jeg ikke. 0 Siter
cathlin Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 Jeg tror at én av de nevnte bare stikker innom en gang i blant, én av dem er her ikke nå lenger, to er her under nye nick, og én aner jeg ikke. ''tonie, mom33, valnøtt og VKF? Og isbe? flisas Og andor. Og Geir.'' = 8 ''én av de nevnte bare stikker innom en gang i blant, én av dem er her ikke nå lenger, to er her under nye nick, og én aner jeg ikke.'' = 5. Du mangler 3. 0 Siter
morsan Skrevet 20. mars 2010 Skrevet 20. mars 2010 ''tonie, mom33, valnøtt og VKF? Og isbe? flisas Og andor. Og Geir.'' = 8 ''én av de nevnte bare stikker innom en gang i blant, én av dem er her ikke nå lenger, to er her under nye nick, og én aner jeg ikke.'' = 5. Du mangler 3. Nei, for trådstarters spørsmål "hvor er" gjaldt bare fem personer - de tre siste var ikke omfattet av spørsmålet men et utsagn om at trådstarter savner dem! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.