Gå til innhold

Vanskelig forhold til Bjørn Eidsvåg.

Anbefalte innlegg

Jeg har et vanskelig forhold til Bjørn Eidsvåg.

I lengre tid ble jeg hjernevaska av psykiatriske miljøer til å høre på musikken hans, og det fikk meg etter hvert også til å kjøpe flere plater av hans. Klarte heldigvis å komme meg ut av det og kvittet meg med cdene.

Nå syns jeg rett og slett at han er grusom, jeg vrir meg om jeg hører om han eller musikken, tekstene. Han vekker aggresjon og voldelige impulser i meg, uten at jeg vet hva det egentlig er uttrykk for. Jeg kan ikke utstå han. -Samtidig er det en -bitteliten- del i meg som ønsker å hjernevaskes på nytt eller som ønsker at jeg hadde vært hjernevaska på Bjørn Eidsvåg hele livet, og liksom ikke visst om noe annet. Skummelt. Hva er det med denne Bjørn Eidsvåg som vekker så mye engasjement? Hvorfor bryr man seg så mye med Bjørn Eidsvåg? Jeg har aldri likt menn med skjegg en gang.

Jeg forstår ikke meg selv.

Takk,

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• frosken

12

• cathlin

10

• morsan

8

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Det er bra du har kommet over denne midlertidige psykiske ubalansen. B E går det ikke an å høre på. Punktum!

Øystein Sunde derimot, han er genial! Han har laget en låt med 500 forskjellige tekster og har lurt oss i flere tiår! Nå er han på han igjen med gitarkameratene, omgang 25.

Imponerende!

Så du Jarl Goli i morges på Portveienjubileum? Han så ut som om han hadde vært på fylla i ei uke før han stillte opp. Det ble litt bedre utover dagen med litt sminke og kaffe (+ litt?).

Egentlig burde jeg jobbe for Se og Hør Her.

Det er bra du har kommet over denne midlertidige psykiske ubalansen. B E går det ikke an å høre på. Punktum!

Øystein Sunde derimot, han er genial! Han har laget en låt med 500 forskjellige tekster og har lurt oss i flere tiår! Nå er han på han igjen med gitarkameratene, omgang 25.

Imponerende!

Så du Jarl Goli i morges på Portveienjubileum? Han så ut som om han hadde vært på fylla i ei uke før han stillte opp. Det ble litt bedre utover dagen med litt sminke og kaffe (+ litt?).

Egentlig burde jeg jobbe for Se og Hør Her.

''Så du Jarl Goli i morges på Portveienjubileum?''

Nei. Var det han som hadde Ta en potet?

Annonse

Det er ikke Bjørn Eidsvåg det er noe galt med, men hjernevaskingen.

Hør på noe annet du.

Jeg liker Bjørn Eidsvåg og musikken hans veldig godt, men hadde den blitt tvunget på meg, hadde jeg helt sikkert reagert negativt jeg også :)

Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si!

Kanskje cathlin lider av vertigo eller er redd for livet?

Annonse

''Hva er det med denne Bjørn Eidsvåg som vekker så mye engasjement?''

Jeg kan ikke helt huske at det har vært noe særlig engasjement rundt Bjørn Eidsvåg på maaaange år nå, men av hensyn til deg er jeg nå så grei at jeg spiller meg gjennom en støvete samling av Eidsvåg CD-er. Har hittil klart å grave frem CD nr 5, og antar at det finnes omtrent like mange jeg ennå ikke har spilt gjennom...*s*

''Alle jobber, alle sliter, noen faller, de om det.... her må en streve for å henge med...'' Fra støvete CD nr 5.

LOL, håper cathlin tar dette med godt humør! :-)

Jeg spiller meg jo gjennom hele Eidsvåg-samlingen min av hensyn til henne i dag. Det tar ørten timer å komme gjennom, så hun får versågod vite å verdsette innsatsen mine!

Akkurat nå flirte jeg høyt av sluttpoenget i "Hvis eg ber på mine kne". Jeg husker jo poenget fra før, men synes det er like kostelig for det!

http://www.justsomelyrics.com/1547110/Bj%C3%B8rn-Eidsv%C3%A5g-Hvis-eg-ber-p%C3%A5-mine-kn%C3%A6r-Lyrics

mariaflyfly

Vi får håpe at mysteriet Cathlin får en skyfri himmel i morgen, for jeg kan tross alt ikke grine alle tårene for deg, da! Det hadde vært litt av en gammal drøm, får'n si!

Det kan nesten virke som om hun prøver å unngå det. Forunderleg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...