Gå til innhold

Hva er den beste kaka du får?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Linnea78

13

• Axcia

7

• morsan

4

• cathlin

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Pavlova med vaniljeblandet krem og multer på toppen mmm.

Saftig og seig sjokoladekake!

Verdens beste!

Suksessterte!

Varm eplekake!

God, gammeldags fyrstekake!

Og ja, jeg _er_ på slanker'n... Men etter dette spørsmålet vet jeg jammen ikke hvor lenge det varer.

Pavlova med vaniljeblandet krem og multer på toppen mmm.

Saftig og seig sjokoladekake!

Verdens beste!

Suksessterte!

Varm eplekake!

God, gammeldags fyrstekake!

Og ja, jeg _er_ på slanker'n... Men etter dette spørsmålet vet jeg jammen ikke hvor lenge det varer.

Sorry altså! :-) Men selv om en er på slankern er det lov å unne seg litt ekstra en dag i uka. ;-) Hvis en ikke tar helt av da. Mange gode forslag foresten. Lunken eplekake er jo fantastisk godt!

Annonse

Nøttekake - lagd av hasselnøtter med krem med vaniljesukker (ikke for søt) og griske ringebær og bblåbær... Mmmmmmmmmmmm..

Er jo lov å like nøttekake best også altså. Men pga allergi er det ikke aktuelt for meg å lage noe med nøtter/ mandler. :-)

Det er jo mer en dessert, men tiramisu er det aller beste jeg vet.

Ellers er jeg veldig glad i tropisk aroma kake (en type sjokolade kake).

Tiramisu er jo ufattelig godt da. :-) Tropisk aroma liker jeg ikke så godt, så det kommer jeg nok ikke til å lage. :-)

Annonse

Gjest Shira :o)

Oreokake.

Og ostekaken som Gemini i sin tid la ut her på Dol, den er veldig god, og faktisk vil omgangskretsen min alltid at jeg lager den, for den er så god.

Og denne da, Kveldens dronning:

http://www.aperitif.no/index.db2?id=112635

Nå ble det tre kaker, ja ja :o)

Jeg synes de fleste kaker er altfor søte. Men Waleskringle er godt. Verdens Beste også.

Hadde det ikke vært for marsipanlokket, ville jeg ha svart lukket valnøtt. Det regnes vel som uhøflig å flekke av marsipanen, men jeg bor sammen med en som har konstant søtsug, og han hjelper gjerne.

Ostekaka mi er veldig god. Blir ofte forespurt om å lage den til selskap.

Oreokake er superdigg.

Sjokoladekake er en klassiker (men du verden så mange sjokoladekaker som er en smaksmessig skuffelse)

Eplekake m/is - nydelig.

Jeg skal lære meg å lage Pavlova (tror den heter det). Det er så mange som sier det er godt, så jeg har blitt nysgjerrig.

Ostekaka mi er veldig god. Blir ofte forespurt om å lage den til selskap.

Oreokake er superdigg.

Sjokoladekake er en klassiker (men du verden så mange sjokoladekaker som er en smaksmessig skuffelse)

Eplekake m/is - nydelig.

Jeg skal lære meg å lage Pavlova (tror den heter det). Det er så mange som sier det er godt, så jeg har blitt nysgjerrig.

Finnes det flere oppskrifter på denne Oreo-kaka? Har du lyst til å dele den gode som du har? *Blafrer med øyenvippene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...