Gå til innhold

Kneet mitt knekker

Anbefalte innlegg

Gjest Chris89

Hei. Jeg er en jente på 20 år og har et kne som knekker så og si hver gang jeg skal strekke det ut. Dette er verre om morgenen, men det knekker hele dagen. Etter at det begynte har jeg starta å ta litt knebøy hver eneste dag, og når jeg gjør det kjenner jeg at det gjør litt vondt, men ikke veldig. Det knekker også nesten hver gang jeg strekker meg opp igjen etter bøyen (men retter ikke ut knærne helt når jeg tar knebøy). Jeg bare lurer på om dette er noe jeg bør gå til legen med, eller om det er normalt? Det gjør ikke så vondt når det knekker, men det er veldig irriterende. Det er en veldig høy og skarp knekking og jeg kjenner det utrolig godt i kneet hver gang. Men som sagt er det bare når jeg tar knebøy eller belaster det på noen annen måte det gjør vondt, men ikke veldig vondt. Jeg har forresten hatt litt småproblemer med kneet siden jeg var 12-13, men dette har bare vært noe som kan komme kanskje 1-2 ganger i året, ikke noe særlig mer..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344564-kneet-mitt-knekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...