Gå til innhold

NHD og andre/NAV og sånt

Anbefalte innlegg

Gjest Istapp

Har tenkt mye på at jeg vil gjøre noe en stund,kontakte NAV å komme igang med noe. Men har ikke gjort det,det blir et stort nederlag igjen å ikke klare. Har endel utfordringer hjemme,og tenker at det hadde vært greit å fått tankene på andre ting. Prøver å ikke tenke syk/frisk om meg selv,men bare være meg. Men diagnosene er vel der,hos NAV?

Er det realistisk at de lar meg prøve igjen,selv om jeg fikk mange sjanser og feilet?

Det er noen år siden nå...kjenner jeg er litt redd for å kontakte dem. Vil ikke ha diagnosene "slengt i trynet",bør jeg få ny vurdering før NAV besøket?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344720-nhd-og-andrenav-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gfjsogjs

Bør vel gå an å starte skikkelig forsiktig med noe som er rimelig ufarlig. Vet ikke hva slags tiltak du har hatt, men kunne du feks ha prøvd deg i Grønn Omsorg eller lignende, en liten praksisplass på et skjermet sted og heller satt lista høyere neste gang dersom dette fungerte?

Gjest Istapp

Bør vel gå an å starte skikkelig forsiktig med noe som er rimelig ufarlig. Vet ikke hva slags tiltak du har hatt, men kunne du feks ha prøvd deg i Grønn Omsorg eller lignende, en liten praksisplass på et skjermet sted og heller satt lista høyere neste gang dersom dette fungerte?

Ja,jeg kan jo prøve noe sånt. Får snakke med dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...