Gå til innhold

Avklaring ordbruk:Kompliment ikke flørting!

Anbefalte innlegg

Gjest EUPF58

Jeg har pga medisinering ikke klart å bruke riktig ord i mitt første innlegg.Jeg gav et kompliment til ei jente på 16-20.Dette ble det mye pes av siden jeg brukte det feil ordet flørting.Har ved spørsmål til kvinner på min egen alder funnet ut at kompliment er ok,men ikke flørting om det er ei ungjente.Regner med at neddoping av hjernen vil få meg "på plass".Så da kan jeg gå bort til speilet å si;"Sitt,flink gutt!" Håper også at jeg "vil ta mindre plass" nå som jeg heller sovner i sosiale samenhenger en klarer å snakke med folk.Ser vel helst at jeg holder meg hjemme.Mann 51.Ikke fult så frustrert.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...