Gå til innhold

Skudd i blinde? Barnekjole i Se og Hør

Anbefalte innlegg

Gjest Luska på kjolejakt

I går så jeg en reportasje i Se og Hør om Vidar Lønn Arnesen på sydentur med kone, barn og barnebarn. Barnebarna hans hadde på seg noen nyyydelige turkis og lilla kjoler.

Jeg er så nysgjerrig på hvor de er kjøpt. Har lyst til å kjøpe til jenta mi!! Er det noen her som tilfeldigvis har sett reportasjen og vet hvor kjolene kommer fra?

Syns liksom ikke jeg kan prøve å spore opp svigerdattera til Vidar Lønn Arnesen for å spørre henne ;o)

Fortsetter under...

Gjest Luska på kjolejakt

Du får håpe at en eller annen kjoleoppdatert doler har vært hos tannlegen denne uka ;-) Dolere kjøper selvsagt ikke sladderblader ;-p

I know. Og det var selvsagt hos tannlegen jeg selv leste Se og Hør i går... ;o)

Annonse

Jeg var hos tannlegen i forigårs, der hadde bare aviser :o

Min tannlege bruker bare å ha seriøse bøker, f eks om kunstfotografering eller polarekspedisjoner...

Men til gjengjeld er hun ekstremt punktlig, så man sitter ikke mye på venteværelset der :-)

Caloni Makaroni

Min tannlege bruker bare å ha seriøse bøker, f eks om kunstfotografering eller polarekspedisjoner...

Men til gjengjeld er hun ekstremt punktlig, så man sitter ikke mye på venteværelset der :-)

Vel, jeg møtte en time for tidig :P (Men tok meg en ruslerunde i sentrum mens jeg ventet, da) Det er verre på et advokatfirma jeg noen ganger må innom i forbindelse med jobb. Der er det investerings- og byggeblader :D

Annonse

Gjest togli

Hva syns du om kjolen? Jeg så på den igjen i går, og egentlig likte jeg den bedre første gangen jeg så den. ;o)

Men jeg tror jeg kommer til å kjøpe den hvis jeg finner den. :o)

Den var kjempefin, men det slo meg at jeg helst ville hatt den i omvendte farger :) Lilla hovedfarge og grønne kanter osv. :)

Vel, jeg møtte en time for tidig :P (Men tok meg en ruslerunde i sentrum mens jeg ventet, da) Det er verre på et advokatfirma jeg noen ganger må innom i forbindelse med jobb. Der er det investerings- og byggeblader :D

*he he* Man legger vel neppe opp til særlig "venteværelselesestoff" på et advokatkontor ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...