Gå til innhold

gå videre til nye forhold


Gjest vil videre nå

Anbefalte innlegg

Gjest vil videre nå

Jeg avsluttet et veldig langt forhold som ikke var heldig for meg. Sammen som ungdommer og skilt midt i trettiårene. Nå er det gått noen år, og jeg har holdt meg unna menn så langt. Jeg trengte tid for meg selv etter å ha levd så lenge i noe som ikke var bra for meg. Og så er jeg redd dem, og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette.

Jeg er redd for menn, og samtidig er en del av meg begynt å bli klar. Så hva nå? Jeg kunne tenke meg å finne noen nå, har ikke vært i nærheten av menn denne tiden. Men jeg vet fint lite av hvordan et normalt forhold fungerer. Hvordan kan jeg vite at jeg har noe bra å gi til en annen, og kan virkelig noen elske meg? Jeg tenker på så mange slike ting. Husker jeg i det hele tatt hvordan det var med sex, og vil det komme tilbake? Kommer jeg noen sinne til å tørre å ha sex med noen igjen?

Det er litt vanskelig for meg dette, og jeg vil så gjerne ha tips og tanker som ikke bare går på datingsider og slikt.

Hva er det som gjør noen attraktiv som partner. Utseendet mitt er visst bra. Selvfølelsen derimot, som ennå ikke er så høy som en kunne ønske, er ikke så bra å tilby en ev. partner.

Jeg trenger litt tips og oppmuntrende ord fra dere som har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...