Gå til innhold

Vedr: Bipolar?

Anbefalte innlegg

Gjest GreteL

Hei igjen!

Takk for raskt svar på forrige henvendelse!

Det var første gangen jeg har vært inne på disse sidene, så jeg vet ikke helt hvordan dette fungerer. Jeg hadde noen oppfølgingsspørsmål til det du svarte så jeg svarte på innlegg, men jeg skulle kanskje skrevet nytt innlegg? Om ikke beklager jeg at du får dette to ganger, det er ikke for å mase.

Du sa at om ingen visste noe kunne det ikke være noen av delene. Det blir kanskje feil å si at ingen legger merke til at det er noe, for det kan jo hende, men det er ingen jeg har fortalt noe til. De som evt spør meg spørsmål jeg føler begynner å komme for nære skyver jeg unna. Og akkurat når det kommer til å snakke meg vekk ifra ting jeg ikke liker å snakke om, er jeg ganske flink. Jeg tror i hvertfall ikke at noen gjennomskuer meg..

Det er en person jeg tror har noen mistanker, men han er jeg svært var rundt.

Siden du ikke tror jeg har noen av delene (noe jeg håper du har rett i) har du noen formening om hva det kan være og hvordan jeg kan gjøre for å mestre dette bedre?

(jobber turnus, og alternativene er få evt avansere til lederstilling...)

Det jeg sliter mest med om dagene er intens indre uro, som om jeg vibrerer, tankekjør (vanskelig for å samle tankene, spinner liksom avgårde. Forsøker å fokusere, men vips så er jeg avgårde på noe annet, noen ganger midt i en samtale med noen..), føler at jeg stresser og skal rekke alt, selv om jeg ikke har noen planer. Og sinne. Det går litt i perioder, bølger er vel mer dekkende. Plutselig føler jeg meg lykkelig og ustoppelig, og at det er helt fantastisk å leve. Jeg har mest topper og bunner, flest bunner, men noe midt i mellom og.

Hvordan går jeg frem om jeg ønsker en samtale uten journalføring som du nevnte?

Hva kan skje dersom dette forværres? (kanskje umulig å svare på, men jeg spør nå allikevel..)

Takk for hjelpen så langt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/344818-vedr-bipolar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...