Gå til innhold

Hvordan legger man frem ønsker?

Gjest don wee

Anbefalte innlegg

Gjest don wee

Vi har vært sammen i 10 år og har det jeg tror er et vanlig sexliv.

Greia er at vi snakker dårlig sammen om det sexlivet vårt - vi bare "gjør det". Jeg har forsøkt å kommunisere rundt dette flere ganger, men hun er lite interessert i å snakke om det.

Jeg har lyst til å prøve ut nye ting, type analsex, filming/foto, leketøy, utendørssex. Hvordan legger man frem for kona at man har lyst til å ta henne der sola aldri skinner, og de tingene jeg har lyst til å prøve ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stå på, så kanskje du ender til slutt

Være rett ut ærlig kanskje, med litt krydder...altså ta det litt easy ;)

Du får vel nesten si til henne at du er svært glad i henne og er fornøyd med både henne og sexliv, men at du har fått litt lyst til å prøve noe nye saker og ting...kunne hun være interessert i å prøve med deg?

Og har du en litt...*kremt*....treg kvinne så får du kanskje beile med litt vin og blomster og sånn og være flink til å gi kompelimenter underveis..."så deilig du er", " himmel så god du er å ta"..osv.

Vil hun ikke så.....ja, leve med drømmene da kanskje?

Har en mann selv jeg som jeg elsker og ønsker å bli gammel med. Han får det han vil ha og mer til, ingen sperrer her i gården, utenom å dra inn andre i sexlivet (og ulovlige, sære ting da) men her går det gledelig i munnsex, analsex, leketøy og you name it....men denne herren er altså litt dårlig på tenning.

Jeg må starte alt "uvanlig", jeg må liksom være pådriver støtt, og det er jaggu slitsomt. Det hadde vært deilig å bli elsket hemningsløst og rått og sexy en og annen gang i blant, så jeg skjønner deg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don wee

Være rett ut ærlig kanskje, med litt krydder...altså ta det litt easy ;)

Du får vel nesten si til henne at du er svært glad i henne og er fornøyd med både henne og sexliv, men at du har fått litt lyst til å prøve noe nye saker og ting...kunne hun være interessert i å prøve med deg?

Og har du en litt...*kremt*....treg kvinne så får du kanskje beile med litt vin og blomster og sånn og være flink til å gi kompelimenter underveis..."så deilig du er", " himmel så god du er å ta"..osv.

Vil hun ikke så.....ja, leve med drømmene da kanskje?

Har en mann selv jeg som jeg elsker og ønsker å bli gammel med. Han får det han vil ha og mer til, ingen sperrer her i gården, utenom å dra inn andre i sexlivet (og ulovlige, sære ting da) men her går det gledelig i munnsex, analsex, leketøy og you name it....men denne herren er altså litt dårlig på tenning.

Jeg må starte alt "uvanlig", jeg må liksom være pådriver støtt, og det er jaggu slitsomt. Det hadde vært deilig å bli elsket hemningsløst og rått og sexy en og annen gang i blant, så jeg skjønner deg.

:)

Takk for det :) Du høres ut som drømmekvinnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stå på, så kanskje du ender til slutt

Takk for det :) Du høres ut som drømmekvinnen :)

Tusen takk. Skulle ønske jeg kunne fått føle meg som drømmekvinnen i blant også ;)

Stå på og prøve å få henne til å forstå, sex er krydder, lek, gøy og nødvendighet, det er bra å få partneren med på litt lekende sex, det er viktig,det løsner hverdagen, forholdet og livet

Du får prøve med kraft men med stil.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sommerflørt med kona?

Kanskje du kan være litt pågående en gang det bare er dere to, begynne litt smått og forsiktig men målbevisst... Feks. utendørs... Et sted du VET er uforstyrret og "garantert" ingen vil komme.. Fortell henne hvor sexy du syns hun er, og hvor lyst du har på henne... Bare å la det stå til det... Kyss henne ør og svimmel og klå til klærne glir ned av seg selv.. Jeg hadde garantert smeltet om mannen min kastet seg over meg full av begjær etter mange års samliv... Vær litt føre var og ha med teppe og godsaker i en kurv.. planlegg litt romantikk, sitt ved vannet og se utover med armene rundt hverandre og la det utvikle seg derfra....? Jobb for å finne deres måte og gjør dette naturlig. La det komme av seg selv.. Spennende å finne ut av ting sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest don wee

Kanskje du kan være litt pågående en gang det bare er dere to, begynne litt smått og forsiktig men målbevisst... Feks. utendørs... Et sted du VET er uforstyrret og "garantert" ingen vil komme.. Fortell henne hvor sexy du syns hun er, og hvor lyst du har på henne... Bare å la det stå til det... Kyss henne ør og svimmel og klå til klærne glir ned av seg selv.. Jeg hadde garantert smeltet om mannen min kastet seg over meg full av begjær etter mange års samliv... Vær litt føre var og ha med teppe og godsaker i en kurv.. planlegg litt romantikk, sitt ved vannet og se utover med armene rundt hverandre og la det utvikle seg derfra....? Jobb for å finne deres måte og gjør dette naturlig. La det komme av seg selv.. Spennende å finne ut av ting sammen! :)

Takk for et godt forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke hvem det var, men vedkommende skrev et av de innleggene jeg kommer til å huske til evig tid. Det er litt i gata di.

Kortversjonen; gubben kommer hjem, sjarmerer dama og fyller henne og seg selv opp med tre flasker vin og tar henne deretter i toern. Hun på sin side postet det hele her på DOL dagen etterpå og var ikke sikker på om hun skulle være forbanna eller glad.

Jeg anbefaler ikke metoden, men måten innlegget var skrevet på ga meg en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletia

Ta frem kameraet og spoer om det er ok. Foerfoer henne utendoers. Spoer om du kan proeve toern.

Er dere saa beskjedne overfor hverandre at dere ikke kan spoerre rett ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...