Gå til innhold

Fjerning av fettkul i ansiktet

Anbefalte innlegg

Jeg har en fettkul i ansiktet som skal fjernes. Den ligger like nedenfor kinbeinet og er ca 2-3 cm. Min fastlege har sagt seg villig til å fjerne den. Jeg lurer på om jeg i stede bør be om henvisning til en spesialist. Jeg er redd for å få merkbare arr i ansiktet. Jeg 34 år og huden er vell ikke lige smidig som den har vært.Hvordan bør jeg gå fram i forhold til fastlegen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/34490-fjerning-av-fettkul-i-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Generelt gror sår veldig bra i ansiktet og arr blir ofte lite framtredende. Det er derfor ofte viktigere å benytte en plastikkirurgisk spesialist dersom man skal fjerne kuler på andre steder av kroppen.

Hva du bør gjøre i forhold til din kul, kan jeg dessverre ikke avgjøre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...